• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,83%6 615,9
  • DOW 30−0,75%45 905,03
  • Nasdaq −0,76%22 496,68
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,1
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,83%6 615,9
  • DOW 30−0,75%45 905,03
  • Nasdaq −0,76%22 496,68
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,1
  • 13.05.21, 15:21

Berman kriisi alistamisest: kodukontoris laevu ei remondi, ent täitsime viimse kui lepingu

BLRT Grupi juhatuse esimees Fjodor Berman kirjeldab Äripäeva Infopanga masina- ja metallitööstuse kvartaliraportile antud kommentaaris, milliste raskustega on kontsernil tulnud pandeemia ajal silmitsi seista ja kuidas on keerulistes oludes hakkama saadud.
Fjodor Berman esinemas konverentsil "Äriplaan 2020".
  • Fjodor Berman esinemas konverentsil "Äriplaan 2020".
  • Foto: Raul Mee
BLRT Grupp tegutseb kümnes eri valdkonnas, millest olulisimad on laevaehitus ja -remont, avameretööstusele tipptehnoloogiliste seadmete ja keerukate metalltarindite valmistamine, masinaehitus, metalli valtsimine ja töötlemine. Mõistetavalt on koroonaviiruse pandeemiast tingitud piirangud mõjutanud oluliselt ettevõtete, sealhulgas ka kontserni tütarettevõtete, tegutsemisvõimalusi.
Kliendid jäid hätta
Liini- ja reisiparvlaevade remondi-, ümberseadmestamise ning ehituse maht langes 2020. aasta teises kvartalis järsult, tulenevalt paljudes riikides COVID-19 ohjeldamiseks kehtestatud piirangutest ning riigipiiride sulgemisest. Kuna prahiturg kasvas, laevafirmade inspektoritel ja operatiivtöötajatel aga puudus töörändevõimalus, siis lükkasid paljud laevaomanikud plaanitud remondid hilisemale ajale.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele