Uuring: klienditeenindus 400 protsenti paremaks? Tehtav!
Värske uuring tõestab, et atraktiivne müügi- ja teeninduskeskkond parandab klienditeenindajate hoiakuid kordades ning ettevõtjail oleks kasulik sellega arvestada, kirjutab koolitus- ja testostufirma Trendline Analytics juht Eero Palm.
Teenuse- või ostukeskkondade välimusse ja funktsionaalsusesse panustatakse tohutult, aga asja eest. Kahtlemata oleme kõik klientidena kogenud vau-tunnet mõnes hotellitoas või lahedas kohvikus-restoranis või jaekaupluses.
Kui otsida rahvusvahelisel turul ettevõtte jaoks kõige soodsamat klienditeenindajat, siis tasub vaadata kaugele ida poole, ütles Läti tehnoloogiaettevõtte Printify klienditoe juht Valeria Kast.
Kui oled ettevõtja ja sul on hea äriidee, ei küsi paberit su käest ilmselt keegi. Aga kui soovid töötada juhtival kohal, annab magistrikraad mitmel põhjusel siiski eelise, leiab EBSi vilistlane ja terminaliäri Liwathon EOS juht Merika Nimmo.