Inimesed hindavad juhina inimest, kes oskab olla sõbralik ja mõistev, kuid säilitab siiski oma autoriteedi. Piiri saab õigesse kohta tõmmata ainult juht ise, kirjutab Elisa grupi meelelahutuslahenduste juht Joosep Põllumäe.
“Juhi peamine vastutus on tagada organisatsiooni eesmärkide saavutamine. Sõbrasuhted töötajatega ei tohiks varjutada vajadust olla õiglane, järjekindel ja objektiivne,” kirjutab Joosep Põllumäe.
Foto: Erakogu
Milline peaks välja nägema töötaja ja juhi vaheline suhe? Sellele küsimusele pole üht õiget vastust. Mõned juhid usuvad, et sõprus töötajatega aitab luua pingevaba õhkkonna ja soodustab koostööd, teised aga kardavad, et liigne familiaarsus vähendab professionaalsust ning takistab objektiivsust. Ent on siiski mõned põhimõtted, millest kõik juhid lähtuda saavad.
Muidu edumeelne Eesti põrub juhtimisvaldkonnas, seda tendentsi on vaja muuta, kirjutab Tiina Saar-Veelmaa arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Juhtimiskvaliteeti tuleks hinnata lisaks finantsilistele näitajatele ka psühholoogilise turvatunde ja koostöö mõõdikutega, kirjutab Roche Eesti tegevjuht Kadri Mägi-Lehtsi vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Isegi kui töö inimesele meeldib ja ta teeb seda südame ja kirega, võib inimene katki minna, kirjutab Swedbanki personali- ja haldusdivisjoni juht Liisa-Maria Lees.
Terve aasta 110% intensiivsusega töötamine ei ole jätkusuutlik, piiratud aja jooksul on see aga ahvatleva hüve ehk täiendava vaba päeva valguses kutsuv ja igati jõukohane, kirjutab suviti nelja päeva pikkust töönädalat rakendavas Elisa tehnoloogiaüksuses töötav Joosep Põllumäe.
Juba aasta lõpus ettevõtetele avanev digivärav pakub kauaoodatud lahendusi ühtsel riigiametite platvormil. Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi ettevõtja digivärava projektijuht Anneli Sander on seda meelt, et tulevikus saab pea kogu suhtlemine riigiga käia läbi selle.