Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Uus "Angry Birds" on ülipopulaarne
Rovio nn vihased linnud.Foto: Scanpix/Reuters
Soome meelelahutusettevõte Rovio Entertainment teatas, et nende uut mängu „Angry Birds 2“ on päev pärast väljalaset alla laetud juba 10 miljonit korda.
Mäng – mis koosneb tegelikult tosinast mängust, kus tegutsevad linnud ja ka munavarastest sead – on praegu Apple’i poes tasuta allalaaditavate rakenduste nimekirjas esimene. Google’i Androidis on mäng Facebook Messengeri järel populaarsuselt teisel kohal.
„Meie eesmärk oli 10 miljonit kokku saada esimesel kuul,“ ütles Rovio asepresident Eric Seufert.
Üks asi paneb kasutajaid aga sulgi kitkuma. Mängijad, kes kasutavad ära piiratud arvu „elusid,“ peavad ootama 30 minutit või rakenduse kaudu raha maksma, et edasi mängida. Nad saavad raha kulutada mängusisese valuuta ostmiseks või viita ooteaega reklaamide vaatamisega.
Esimesed kolm Apple’i poes tehtud arvustust Angry Birdsi kohta on asja suhtes väga kriitilised. „Pettumus,“ ütles üks Apple’i poes. Ka Google’i arvustused olid kriitilised.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.