Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Aeg näitab, kas Coca-cola uued tooted söövad traditsioonilised koolajoogid välja. Foto: Reuters/Scanpix
Coca-Cola avaldas andmed neljanda kvartali müügitulemuste kohta, mis ületasid pisut Wall Streeti analüütikute ootusi, kirjutab Reuters.
Uute ilma suhkruta toodete – tee, kohv, vesi ja spordijook – nõudluse kasv võimaldas eelmisel kuul tõsta nende hindu.
Kuu aega tagasi viis ettevõtete lõpule oma ajaloo suurima ülevõtu, omandades Briti kohvipoe Costa ja makses selle eest 4,9 miljardit dollarit.
Üldkokkuvõttes langes joogitootja neljanda kvartali käive 6 protsenti, 7,1 miljardi dollarini, mida põhjustas madala marginaaliga villimisoperatsioonide ümberjaotamine. Analüütikud olid ennustanud müügitulusid 7,03 miljardit dollarit.
Kulla hind tõusis kolmandas kvartalis viimase kaheksa aasta kiireimas tempos, jõudes septembris ka värskete rekorditeni. Kas praeguses tõusutsüklis on kullal veel ruumi kallineda ja mis saab edasi järgnevatel aastatel?