Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Coca-Cola uutel toodetel läks hästi
Coca-Cola avaldas andmed neljanda kvartali müügitulemuste kohta, mis ületasid pisut Wall Streeti analüütikute ootusi, kirjutab Reuters.
Aeg näitab, kas Coca-cola uued tooted söövad traditsioonilised koolajoogid välja.Foto: Reuters/Scanpix
Uute ilma suhkruta toodete – tee, kohv, vesi ja spordijook – nõudluse kasv võimaldas eelmisel kuul tõsta nende hindu.
Kuu aega tagasi viis ettevõtete lõpule oma ajaloo suurima ülevõtu, omandades Briti kohvipoe Costa ja makses selle eest 4,9 miljardit dollarit.
Üldkokkuvõttes langes joogitootja neljanda kvartali käive 6 protsenti, 7,1 miljardi dollarini, mida põhjustas madala marginaaliga villimisoperatsioonide ümberjaotamine. Analüütikud olid ennustanud müügitulusid 7,03 miljardit dollarit.
Coca-Cola aktsia langes täna eelturul 3,52%.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.