PepsiCo tõstis teisipäeval teist korda käesoleval aastal käibeprognoosi, viidates snäkkide ja karastusjookide jätkuvale heale nõudlusele, hoolimata kõrgematest hindadest, vahendab Reuters.

- Toiduainetööstuse hiiglastel läheb käesoleval aastal hästi.
- Foto: SeongJoon Cho/Bloomberg
11. juunil lõppenud teises kvartalis näitas PepsiCo 20,23 miljardi dollari suurust müügitulu, mis oli kõrgem, kui analüütikute prognoositud 19,51 miljardi dollari suurune müügitulu (Refinitivi poolt vahendatud IBESi prognoosiandmetel). PepsiCo müügitulu kasvas aastaga 5,2%, mis oli väiksem, kui orgaaniline kasv, sest käesoleva aasta esimeses pooles müüdi Tropicana mahlaäri. PepsiCo pressiteate kohaselt oli firma orgaanilise käibe aastaseks kasvuks teises kvartalis 13%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
ESG-aruande koostamine oli kohati väga keeruline ja isegi valulik, kuid aruanne sai esitatud, rääkis Äripäeva raadios grupi ESG-valdkonna juht Andrus Vaher.