Jätkuvalt tugev: autode müük tõukas Tallinna Kaubamaja käivet hüppeliselt
Kaubamaja Grupi kolmanda kvartali müügitulu kasvas, eriti autosegmendis, viis ettevõtte auditeerimata puhaskasumi 11,2 miljoni euroni. Supermarketite ja kaubamajade segmendid näitasid küll tagasihoidlikumat kasvu.
Kaubamaja Grupp saavutas tugeva müügitulude kasvu tänu jätkuvalt märkimisväärsele autosegmendi müügitulemusele.
Foto: Liis Treimann
Kaubamaja Grupi kolmanda kvartali auditeerimata müügitulu oli 234,1 miljonit eurot, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 8,2%. Üheksa kuu müügitulu oli 694,7 miljonit eurot, kasvades võrreldes eelmise aasta esimese üheksa kuu tulemusega 10,5%, mil müügitulu oli 628,4 miljonit eurot.
Tallinna börsi selle aasta suurim tõusja on laevandusettevõte Tallink, samas kui tabeli tagumisest otsast leiab investorite varast ligi veerandi kaotanud kalafirma PRFoodsi.
Internetiühenduse olulisust on raske üle hinnata – see on nüüdseks nagu enamiku ettevõtete selgroog. Ühenduse tõrkumine võib töö täiesti seisata ning tuua kaasa tuhandeid või isegi kümneid tuhandeid kahju. See mõjutab tööviljakust, küberturvalisust, kliendikogemust, töötajate rahulolu – ning võib hakata pärssima isegi ettevõtte arengut.