Jätkuvalt tugev: autode müük tõukas Tallinna Kaubamaja käivet hüppeliselt
Kaubamaja Grupi kolmanda kvartali müügitulu kasvas, eriti autosegmendis, viis ettevõtte auditeerimata puhaskasumi 11,2 miljoni euroni. Supermarketite ja kaubamajade segmendid näitasid küll tagasihoidlikumat kasvu.
Kaubamaja Grupp saavutas tugeva müügitulude kasvu tänu jätkuvalt märkimisväärsele autosegmendi müügitulemusele.
Foto: Liis Treimann
Kaubamaja Grupi kolmanda kvartali auditeerimata müügitulu oli 234,1 miljonit eurot, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 8,2%. Üheksa kuu müügitulu oli 694,7 miljonit eurot, kasvades võrreldes eelmise aasta esimese üheksa kuu tulemusega 10,5%, mil müügitulu oli 628,4 miljonit eurot.
Tallinna börsi selle aasta suurim tõusja on laevandusettevõte Tallink, samas kui tabeli tagumisest otsast leiab investorite varast ligi veerandi kaotanud kalafirma PRFoodsi.
Kestlik elustiil ei ole juhuslike väikeste valikute jada, vaid otsus – ja oma olemuselt maatriks. See on kui tihe võrgustik, kus iga lüli – üksikisik, ettevõte või riiklik regulaator – toetab teisi ja kujundab ühist tulevikku. Kui üks lüli jääb passiivseks, nõrgeneb kogu süsteem. Kui aga kõik liiguvad samas suunas, tekib ring, mis hoiab muutuse elus ja edasi viivana.