• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 22.02.24, 13:00

Suur pankade teenustasude võrdlus: uus pank haaras trooni

Pikalt on LHV ja Swedbank olnud soodsaimad pangad eraisikust investorile, kuid sel aastal möödus konkurentidest SEB, kelle juures on veelgi soodsam suurema portfelliga investeerida.
SEB pank on konkurentidele oma teenustasudega järele jõudnud ja pakub juba paremaid tingimusi kui konkurendid.
  • SEB pank on konkurentidele oma teenustasudega järele jõudnud ja pakub juba paremaid tingimusi kui konkurendid. Foto: Andras Kralla
Viimased aastad on nii LHV kui Swedbank pidanud aktiivset hinnasõda ja langetanud teenustasusid, et olla jaeinvestorile soodsaim pank. Samas jaanuaris tuhises konkurentidest mööda SEB, kes kaotas ära väärtpaberite hoidmise tasu ning pakub konkurentidega võrreldavaid tehingutasusid.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 23.02.21, 15:00
Võrdlus: välismaaklerid pakuvad investorile tegutsemiseks kordades odavamaid hindu
USA turul investeerimiseks pakuvad välismaaklerid kohalikest pankadest kordades soodsamaid tingimusi.
Investor Toomas
  • 09.02.22, 12:57
Teenustasud põletavad raha mul otse käest ära
Otsustasin taas üle vaadata, kuidas mul oleks võimalik teenustasude pealt kokku hoida ja selle raha hoopis investeeringutesse suunata.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele