• OMX Baltic−1,25%301,5
  • OMX Riga−0,39%889,11
  • OMX Tallinn−0,72%2 055,9
  • OMX Vilnius−0,42%1 194
  • S&P 500−1,13%5 976,97
  • DOW 30−1,79%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 1000,44%8 889,96
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,08
  • OMX Baltic−1,25%301,5
  • OMX Riga−0,39%889,11
  • OMX Tallinn−0,72%2 055,9
  • OMX Vilnius−0,42%1 194
  • S&P 500−1,13%5 976,97
  • DOW 30−1,79%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 1000,44%8 889,96
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,08
  • 22.10.24, 13:27

Tele2 aktsia kukkus tulemuste järel

Rootsi telekomifirma Tele2 kasum ja käive kolmandas kvartalis kasvasid, kuid Stockholmi börsil noteeritud aktsia on täna kukkunud ligi 3%.
Tele2 lõpptarbija teenuste tulu kasvas kolmandas kvartalis 2,7%, jõudes 15,97 miljoni euroni.
  • Tele2 lõpptarbija teenuste tulu kasvas kolmandas kvartalis 2,7%, jõudes 15,97 miljoni euroni.
  • Foto: Liis Treimann
Tele2 kontserni kolmanda kvartali käive oli 7,4 miljardit Rootsi krooni, mis on 3% rohkem kui mullu samal ajal. Aasta esimese üheksa kuu käive oli 21,8 miljardit krooni, 2% mullusest enam. Kvartali tegevuskasum oli telekomil 1,7 miljardit krooni. Puhaskasum jäi samasse suurusjärku mis eelmisel aastal ehk 1,1 miljardi krooni juurde.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.10.24, 14:24
Generatsioonide juhtimine Tele2s: eri põlvkondade tugevused viivad parema tulemuseni
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.
  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 14:38
Tele2 näide: põlvkondade vastandamine tööelus edasi ei vii, oluline on leida ühisosa
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele