Apple'i juht Tim Cook koos redisainitud MacBook Airi sülearvutitega tänavusel Apple’i ülemaailmsel arendajate kongressil (WWDC) Cupertinos Californias.Foto: Reuters/Scanpix
Minu portfelli üks alustalasid, telefoni- ja arvutitootja Apple on kasutusele võtnud uue strateegia: ta annab klientidele just täpselt seda, mida nad vajavad.
Apple oli ja on siiani tuntud kui tulevikulooja, revolutsionäär, ennustades, mida inimesed vajavad ja siis pannud neid seda tõeliselt vajama. Nii läks iPodi, iPadi, iPhone’i ja Apple Watchiga. Pideva innovatsiooniga harjub samamoodi ära kui stagnatsiooniga ja nii hakkasid kasutajad igal aastal õunafirmale ootusärevalt otsa vaatama: millega te meid tänavu üllatate? Nutiauto iCar, näiteks?
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.