• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 30.08.19, 06:00

Averusega Eesti aegruumi vormima - miks mitte!

Riigi põhimaanteed võib erasektorit kaasates neljarajaliseks ehitada, kuid see peab põhinema analüüsil ja olema läbipaistev, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Averusega Eesti aegruumi vormima - miks mitte!
  • Averusega Eesti aegruumi vormima - miks mitte! Foto: Anti Veermaa
Rahandusminister Martin Helme käis välja mõtte, et avaliku ja erasektori koostöös ehk averuse kaudu saaks juba lähiaastail ehitada Tallinna-Pärnu, Tallinna-Tartu ja Tallinna-Narva maanteed täies ulatuses neljarajaliseks ning samuti pakub averus tema sõnul väga hea lahenduse Saaremaa silla kiireks teostamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele