• OMX Baltic0,12269,58
  • OMX Riga−0,56926,06
  • OMX Tallinn−0,031 748,13
  • OMX Vilnius0,311 000,15
  • S&P 500−0,715 505
  • DOW 30−0,9340 287,53
  • Nasdaq −0,8117 726,94
  • FTSE 100−0,68 155,72
  • Nikkei 225−1,239 582,71
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0095,72
  • OMX Baltic0,12269,58
  • OMX Riga−0,56926,06
  • OMX Tallinn−0,031 748,13
  • OMX Vilnius0,311 000,15
  • S&P 500−0,715 505
  • DOW 30−0,9340 287,53
  • Nasdaq −0,8117 726,94
  • FTSE 100−0,68 155,72
  • Nikkei 225−1,239 582,71
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0095,72
  • 05.02.24, 15:34

Kätes rool … aga enam vanaviisi ei lenda

Eesti maanteetranspordi sektor vajab riigi tuge nii taristusse tehtavate investeeringute, õigusruumi arendamise kui kogu ärikeskkonna uuesti mõtestamise näol, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kätes rool … aga enam vanaviisi ei lenda
  • Kätes rool … aga enam vanaviisi ei lenda
  • Foto: Anti Veermaa
Äsjane õpetajate streik õpetas muu hulgas mõndagi, mida saab üle kanda teistessegi eluvaldkondadesse. Äripäeva meelest on maanteetranspordiski põhiprintsiip sarnane – ühest küljest on vaja kiireid otsuseid, mis aitaks ettevõtetel raskusi ületada, seejuures tuleb aga arvestada tuleviku nõudmisi ehk pikka vaadet. Ehk siis – riik peab aitama kujundada vaba ärikeskkonda, mitte asuma raha külvama.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele