• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 05.02.24, 15:34

Kätes rool … aga enam vanaviisi ei lenda

Eesti maanteetranspordi sektor vajab riigi tuge nii taristusse tehtavate investeeringute, õigusruumi arendamise kui kogu ärikeskkonna uuesti mõtestamise näol, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kätes rool … aga enam vanaviisi ei lenda
  • Kätes rool … aga enam vanaviisi ei lenda Foto: Anti Veermaa
Äsjane õpetajate streik õpetas muu hulgas mõndagi, mida saab üle kanda teistessegi eluvaldkondadesse. Äripäeva meelest on maanteetranspordiski põhiprintsiip sarnane – ühest küljest on vaja kiireid otsuseid, mis aitaks ettevõtetel raskusi ületada, seejuures tuleb aga arvestada tuleviku nõudmisi ehk pikka vaadet. Ehk siis – riik peab aitama kujundada vaba ärikeskkonda, mitte asuma raha külvama.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele