Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ettevõtja dilemma: veebileht või Facebook?
Kui uus ettevõte on loodud ja tuleb hakata endale nime tegema, siis kuidas minna edasi – kas luua veebileht või teha omale lehekülg sotsiaalmeediasse?
Sotsiaalmeedia agentuuri 7Blaze juhi Jaan Kruusma sõnul alahinnatakse vahel nii veebi kui ka sotsiaalmeedia tähtsust. Foto: Andres Haabu
“Kodulehe tegemine on tänu eri tööriistadele taskukohane igas suuruses ettevõttele,“ leidis veebilehtede ehitamise ja haldamise tööriista Voog müügi- ja turundusjuht Veiko Strauss. Ta soovitas kodulehte kõikidele ettevõtetele, kuna veeb on väga võimas müügikanal.
Inimeste suhtumine krüptoteemasse on viimaste aastatega oluliselt muutunud – kui varem tundus krüpto kiire rikastumise ja kahtlase spekulatsioonivahendina, siis nüüd nähakse selles investeerimisvõimalust ja tehnoloogilist platvormi, ütleb enam kui 10-aastase krüptokogemusega raamatupidamisettevõtte Kidnes OÜ juht Anna Šendik.