Maarit Eerme • 16. detsember 2016
Jaga lugu:

Parimad e-poed kasvasid aastaga kordades

Selveri e-kaubdanduse juhi Gunnar Obolenski sõnul kasvab uute klientide ja tellimuste maht stabiilselt igal kuul, hoolimata konkurentide lisandumisest.
Selveri e-kaubdanduse juhi Gunnar Obolenski sõnul kasvab uute klientide ja tellimuste maht stabiilselt igal kuul, hoolimata konkurentide lisandumisest.   Foto: Maarit Eerme

Möödunud aastal kasutajasõbralikemateks tunnistatud e-poed on aastaga jõudsalt arenenud, leides, et tiitel ei luba latti alla lasta.

Äripäeva teemaveeb Kaubandus.ee uuris selle aasta alguses kasutajasõbralikekse-poodideks valitutelt, kuidas neil on aasta möödunud ja kui palju oli neil kasu žürii jagatud kommentaaridest.

Üldvõidu noppinud ning spordi, hobi ja lemmikloomade kategoorias võitnud Rahva Raamatu virtuaalpoes on palju muutunud. Rahva Raamatu arendusjuht Toomas Aasmäe kirjeldas, et nüüd saab e-poes vaadata iga toote asukohta kaupluses. Ümber on ehitatud ka avalehe menüü, kuhu lisati lühitee ingliskeelsete raamatute avastamiseks.

Lugejate meelitamiseks kasutab pood ka tavapäratuid lähenemisi – nii on lehe päises tsitaadid, mis võiksid aidata kliendil uusi raamatuid avastada. “Tsitaadile klikkides avaneb raamat, kust see tsitaat pärit on ning seda on võimalik kas osta või soovikorvi lisada,” selgitas Aasmäe. Samuti saab raamatuid nüüd ka virtuaalselt enne ostmist lehitseda.

31. jaanuaril toimub e-kaubanduse konverents “Kuidas panna klient e-poest rohkem ostma?”, kus selgub, kellest saab kõige kasutajasõbralikum e-pood 2017.

Vaata konverentsi programmi siit.

Lasterõivaste ja -tarvete kategooria võitnud Breden Kidsi juhatuse liige Erko Leemet ütles, et aasta on olnud tormiline ning tööd väga palju. Ettevõte on hoogsalt kasvanud ja laienenud – töötajaid on kaks korda rohkem, tootmismaht ja käive 3–4 korda suurem.

Konkursi žürii kommentaare pidas Leemet väga oluliseks, paar nõuannet võeti kohe kasutusele. Brenden tahab parandada klienditeeninduse taset ja kvaliteeti, suurendada laoliikumise kiirust ja kliendi kasutajamugavust e-poes. “Nende kolme teemaga teeme iga päev tööd ning näeme suurt arengut järgmise kuue kuu jooksul,” sõnas Leemet.

Ka kaubamajade kategooria võitja, Photopointi kaubamärgi omaniku Nordic Digitali aasta on möödunud tormiliselt. “Kui aasta alguses oli meie veebikaubamajas ligi 120 000 erinevat toodet, siis nüüd on see number jõudnud 165 000 ligi,” märkis ettevõtte juhatuse liige Urmas Kiisk. “Lisaks kaubagruppide arvule on tuntavalt kasvanud veebitellimuste ja käibe osa, mis annab meile kindlust ja motivatsiooni, et liigume õiges suunas.” 

Loe pikemalt Äripäeva teemaveebist Kaubandus.ee.

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt