• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,04%6 612,66
  • DOW 30−0,23%45 775,83
  • Nasdaq 0,03%22 355,38
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,68
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,04%6 612,66
  • DOW 30−0,23%45 775,83
  • Nasdaq 0,03%22 355,38
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,68
  • 19.11.22, 13:00

Turismi toetamisel eelistab riik neid, kel pole pabermärkmikku

Turismiettevõtjate toetamisel on eelistatud need ettevõtted, kes tegelevad digitaliseerimise ja enda digitaalse nähtavuse tõstmisega, rääkis EASi ja KredExi ühendasutuse turismiosakonna sihtkohtade arendusjuht Kristiina Jors saates „Turismitund“.
Pabermärkmiku kasutamine on üsna ressursikulukas tegevus, mida annab teatud määral automatiseerida, selgus saates "Turismitund".
  • Pabermärkmiku kasutamine on üsna ressursikulukas tegevus, mida annab teatud määral automatiseerida, selgus saates "Turismitund".
  • Foto: Panthermedia/Scanpix
Jorsi sõnul on paljudes väikestes turismiettevõtetes kasutusel veel pabermärkmik ning kui samal ajal teenuse pakkumisega tuleb neil vastata ka kliendipäringutele, siis on see raske. Seetõttu eelistatakse toetamisel digilahendustele panustajaid, et anda hoogu töövoo automatiseerimistele. Jorsi sõnul eelistatakse toetamisel samuti keskkonna ning kestlikkusega seotud ettevõtmisi, mis on suunatud kohaliku kogukonna heaolule, sest see on samuti valdkondadeülene trend.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.09.25, 11:26
Tervisekindlustus annab tööandjale kätte trumpkaardi
Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt hüve – see on muutumas tööandja konkurentsieeliseks, mida ootavad nii noored spetsialistid kui ka kogenud töötajad. Mida tervisekindlustus tegelikult katab, kuidas on töötajate ootused viimastel aastatel muutunud ja kuidas see kõik mõjutab tööandja brändi?

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele