Turismiettevõtjate toetamisel on eelistatud need ettevõtted, kes tegelevad digitaliseerimise ja enda digitaalse nähtavuse tõstmisega, rääkis EASi ja KredExi ühendasutuse turismiosakonna sihtkohtade arendusjuht Kristiina Jors saates „Turismitund“.

- Pabermärkmiku kasutamine on üsna ressursikulukas tegevus, mida annab teatud määral automatiseerida, selgus saates "Turismitund".
- Foto: Panthermedia/Scanpix
Jorsi sõnul on paljudes väikestes turismiettevõtetes kasutusel veel pabermärkmik ning kui samal ajal teenuse pakkumisega tuleb neil vastata ka kliendipäringutele, siis on see raske. Seetõttu eelistatakse toetamisel digilahendustele panustajaid, et anda hoogu töövoo automatiseerimistele. Jorsi sõnul eelistatakse toetamisel samuti keskkonna ning kestlikkusega seotud ettevõtmisi, mis on suunatud kohaliku kogukonna heaolule, sest see on samuti valdkondadeülene trend.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt hüve – see on muutumas tööandja konkurentsieeliseks, mida ootavad nii noored spetsialistid kui ka kogenud töötajad. Mida tervisekindlustus tegelikult katab, kuidas on töötajate ootused viimastel aastatel muutunud ja kuidas see kõik mõjutab tööandja brändi?