Kui EASi ja KredExi ühendasutus tuleb ettevõtjale appi eksporditurgudele pääsemiseks, siis tuleb kaasata ka sihtriigi asjatundjaid, ütles EASi ja KredExi ühendasutuse ekspordi osakonna turunduse ja kommunikatsioonivaldkonna juht ning aasta turundusteo žürii liige Kadri Gröön.
- Kadri Gröön Foto: Raul Mee
Gröön rääkis Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis, et EASi ja KredExi ühendasutuse partnerid on agentuurid, kes aitavad sihtriigis leida kohalikke ajakirjanikke, kanaleid ja mõjuisikuid. Eesmärk on saada Eesti ettevõtjate edulood ja kõneisikud eetrisse, selgitas Gröön.
Kadri Grööni intervjueeris Hando Sinisalu.
Eesti kaasab ekspordi võimendamiseks teiste riikide spetsialiste
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.