Eesti on hinnatasemelt osa kaupadega Euroopa keskmisest mööda kihutanud, mis võib motiveerida inimesi kaupa välismaa e-poodidest tellima, rääkis SEB käibekapitali- ja arvelduslahenduste divisjoni direktor Christo Ojamaa.
- Hind on argument, mis ostja e-poe poole kallutab. Foto: Liis Treimann
“Eesti hinnatase on väga lähedale jõudnud Euroopa keskmisele ja mõnes kaubagrupis me ületame Euroopa keskmist. Nagu näiteks toidukaubad, riietus, jalatsid – seal me oleme kallimad. See võib motiveerida tarbijaid tellima kaupa välismaa e-poodidest,” hoiatas Ojamaa Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Intervjuus tegi Ojamaa ülevaate, kuidas Eesti e-kaubandusel läheb, ja tõi välja, mis praegu e-poodlemist soosib. Lisaks rääkis ta Baltikumi-ülesest e-kaubanduse konkursist, e-poodide vüimalusest pangast laenu saada ja andis nõu, kuidas pangast äriplaanile finantseeringut küsida.
Intervjueeris Hando Sinisalu.
Hinnatõus viib eestlased välismaa e-poodi
Seotud lood
Tarbijate jaks majandust toetada rauges
Tänavu jaanuaris kahanes tööstuskaupluste eestvedamisel müügikäive jaekauplustes 7 protsenti, mis on veel rohkem, kui oli detsembris.
Turvasüsteemid toodavad igapäevaselt suurtes kogustes infot. Läbi tänapäevaste nutikate lahenduste saab neid andmeid üha kiiremini töödelda. Selle abil on võimalik näiteks läbi
valve- ja läbipääsusüsteemide tuvastada inimeste käitumises anomaaliaid ja hinnata reaalajas võimalikke riske. See on vajalik ettevõtetele, kes pakuvad elutähtsaid teenuseid ja võivad on ärisaladuse või andmete lekkimise korral saada suurt kahju.