Aafrikas ja Kesk-Euroopas müügidirektorina kogutud õppetunnid eksportturule minekuks
Saates "Nimed müügitahvlil" on külas Kaspar Kuntor – müügiinimene ja juht, kelle kümneaastane karjäär on viinud teda Eesti B2B tarkvaramüügist rahvusvahelise iduettevõtte maailma ning sealt tagasi Dominate Salesi. Kaspar vestleb saatejuht Silver Roogeriga Dominate Salesist rahvusvahelise müügi telgitagustest ja õppetundidest, mida sealt kaasa võtta.
Kaspar jagab enda tiimi juhtimise kogemusi ettevõttest DriveX, mis pakub kindlustussektorile innovaatilisi lahendusi. Saates tuleb juttu sellest:
kuidas kontaktideni jõudmiseks kulub sageli kümneid pöördumisi ja kohtumisi,
miks turgude mõistmine ning kultuuritundlikkus on rahvusvahelises müügis kriitilise tähtsusega
ning kuidas üles ehitada tiimi, mis tegutseb hajali üle Euroopa.
Kuulaja saab rohkelt praktilisi näiteid: ROI-kalkulaatori kasutamise võimalused, standardiseeritud CRM-protsesside olulisus ning meeskonna igapäevane juhtimine videolahenduste ja Slacki abil. Arutelu rikastavad värvikad lood Aafrikast ja Rumeeniast. Saade annab mõtteainet, miks juhina tasub olla kannatlik, kohanemisvõimeline ja selge suunanäitaja.
Müügidirektorina Aafrikas ja Kesk-Euroopas: õppetunnid eksportturule minekuks