• OMX Baltic−0,19%295,93
  • OMX Riga0,41%920,5
  • OMX Tallinn−0,07%2 035,24
  • OMX Vilnius−0,01%1 208,38
  • S&P 5000,65%6 414,87
  • DOW 301,07%44 446,42
  • Nasdaq 0,58%21 510,1
  • FTSE 1000,14%9 142,52
  • Nikkei 2252,15%42 718,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,94
  • OMX Baltic−0,19%295,93
  • OMX Riga0,41%920,5
  • OMX Tallinn−0,07%2 035,24
  • OMX Vilnius−0,01%1 208,38
  • S&P 5000,65%6 414,87
  • DOW 301,07%44 446,42
  • Nasdaq 0,58%21 510,1
  • FTSE 1000,14%9 142,52
  • Nikkei 2252,15%42 718,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,94
  • 12.08.25, 14:00

10 nõuannet, mis panevad kasutajate loodud sisu brändi kasuks tööle

“Inimene usub inimest, mitte logo,” ütles Burger Kingi Baltikumi turundusjuht Heleri Harineem, kes jagab kümme nõuannet, kuidas panna tööle kasutajate loodud sisu. Meta Advisory mõjuisikute erikonsultandi Anett Veske sõnul on mõjuisikud partnerina sama olulised kui ajakirjanikud.
Burger Kingi Baltikumi turundusjuht Heleri Harineem ja Meta Advisory mõjuisikute erikonsultant Anett Veske.
  • Burger Kingi Baltikumi turundusjuht Heleri Harineem ja Meta Advisory mõjuisikute erikonsultant Anett Veske.
  • Foto: Marko Mumm
Kuidas panna sotsiaalmeedias enda kasuks tööle nii mõjuisikute kui ka kasutajate loodud sisu? Sotsiaalmeedia konverentsil jagasid oma praktilisi nõuandeid Burger Kingi Baltikumi turundusjuht Heleri Harineem ja Meta Advisory mõjuisikute erikonsultant Anett Veske.
Äripäeva raadio saates “Eetris on turundusuudised” ette mängitud ettekannetest räägib esmalt Heleri Harineem, kuidas kasutada maksimaalselt ära kasutajate loodud sisu, et suurendada brändi nähtavust ja usaldusväärsust. Harineem jagab kümme konkreetset nõuannet ja toob näiteid lahendustest, mis on Burger Kingis hästi toiminud ja mida tasub ka teistel proovida.
Saate teises pooles jagab Anett Veske oma kogemusi ja nõuandeid mõjuisikutega töötamisest. Ta selgitab, miks tuleks mõjuisikuid käsitleda sama olulise partnerina kui ajakirjanikke, ning annab suunised, kuidas valida brändiga sobiv mõjuisik ja mida silmas pidada, et koostöö tooks tulemusi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

10 nõuannet, mis panevad kasutajate loodud sisu brändi kasuks tööle
00:00

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 4 p 15 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele