23. veebruar 2018
Jaga lugu:

Gasell: Heat³ – unikaalsete pakkelahenduste pakkuja

9m silo pakendatud termokahanevasse kilesse.
9m silo pakendatud termokahanevasse kilesse.  Foto: 3Selli

3 Selli OÜ asutati kolme meremehest sõbra poolt 2010. aastal sooviga pakkuda väikelaevade hooldus-, hoiustamis- ning navigeerimisteenust. Otsides võimalusi hoiustada laevasid üle talve, jõudsid Tiit Toomits, Aivar Lindmets ja Tanel Kolk Põhja-Ameerikas levinud termokahaneva kilega katmisvõimaluseni, mis oli tollal nii Baltikumis kui ka Põhjamaades suhteliselt tundmatu valdkond.

Kui võtta arvesse Gaselli mõõdikud, ehk kolme aasta kasv, siis kasvas ettevõtte käive nii 2016. kui ka 2017. aasta lõpu seisuga üle 270% kolme aasta jooksul. Sama ootus on ka 2018. aasta lõpetuseks, kuna kliendibaas kasvab jõudsalt.

„Leidsime USAst Michigani järve idakaldalt termokahanevate kilede, katete ja nende tarvikute maailma ühed tunnustatumad spetsialistid firmast Dr.Shrink ja Transhield Inc, kes olid kohe valmis pakkuma väljaõpet. Kuigi algne soov oli tegeleda termokahanevate materjalidega vaid osana koguteenusest, siis Ameerikast naasime juba kindla teadmisega, et see toode annab nii palju häid võimalusi ja lahendusi erinevates valdkondades ning täidab piisavalt kogu väikse ettevõtte ajaressursid,“ meenutab juhatuse liige Tanel Kolk, kelle sõnul nähti kohe suurt potentsiaali, mis oli Baltikumis veel kasutamata. 

Mehed andsid endale aru, et protsess saab olema pikk ning edu jaoks peab purustama mitmeid müüte. Näiteks oli keerukas tutvustada teenust kohalikele väikelaevnikele, sest siin valitses enamusel filosoofia, et ostetud paate hoitakse pigem katmata lageda taeva all, kui minimiseeritakse ilmastikukahjusid, lubades neile seeläbi pikaealisust. „Võtsime fookuse tööstusele ning transpordile, kus liigub palju kallist kaupa, mille võimalikud transpordi- ja hoiustamiskahjud võivad ulatuda isegi sadadesse tuhandetesse või isegi miljonitesse eurodesse. Nende kahjude kõrval on meie poolt pakutav eriti odav ning leidsimegi omad esimesed püsikliendid, kellega koos hakkasime välja arendama oma tänast kvaliteetset teenust.“

Kolki sõnul otsustati hakata koolitama kohalikule Baltikumi turule koolkonda oma klientide hulgast: „Õpetasime nad välja ise kaupasid termokahanevate materjalidega katma – nii said nad oma transpordi kaitsekulusid veelgi vähendada. See sobib nii neile, kelle tööjõul ei ole pidevalt piisavalt rakendust, kui ka neile, kes on meist piisavalt kaugel või kelle kaubad on piisavalt väikesed, et meie kohaletuleku kulud muutuksid proportsionaalselt liiga kõrgeks. Lisaks kile kahandamisele suutsime kahandada klientidel pakendamise jaoks kulutatavat aega olenevalt kauba suurusest 4?8 korda, mis oli üüratu kokkuhoid.“

Raudteetranspordiks pakendatud kombainid.
Raudteetranspordiks pakendatud kombainid.  Foto: 3Selli

Heat³ põhimõtted äris ja igapäevaelus:

Suhtle, ära eelda.

Parem tee ühte asja väga hästi, kui mitut asja keskpäraselt!

Ole teerajaja, ära puhka ega peatu!

Ei ole ühte tõde – kritiseeri vaid siis, kui sul on midagi paremat välja pakkuda.

Iga tehtud töö on tulevase töö müügimees.

Ole alati lahendustele orienteeritud – kui näed probleemi/tagasilööki, siis otsi lahendust.

Kuidas valmib termokahanev kile?

Termokahanev kile on valmistatud kahanema kas ühes või kahes suunas. Valmistamise käigus venitatakse molekule omavahel soovitud suunas ning jahutatakse sellesse olekusse. Hilisem kile soojendamine lubab kilel taastada oma esialgse seisundi.

Kuidas termokahanev kile toimib?

Termokahanev kile laotatakse enne selle kahandamist esemele, et see oleks tugev ja tihedalt ümber eseme. Vastupidi nakkuva­tele pakkekiledele tõmbub termokahanev kile küll eseme ümber pingule, kuid ei kleepu selle külge. Kile kaitseb välistingimustes hoitavat eset kuni kaks aastat ning sellele saab lisada tõmblukud, kui peaks olema vahepeal vajadus kiletatud esemele ligi pääseda.

Parim müügimees on probleemivaba klient

Kuni aastani 2014 tutvustati end nime 3 Selli OÜ kaudu, kuid strateegia muutmisel võeti kasutusele kaubamärk Heat³ ? Heat kuubis ehk Heat cubed. Ettevõtte püsitöötajate arv on sellest hetkest kasvanud ühelt seitsmele. „Me ei müü lihtsalt vahendeid, teadmata või huvi tundmata, milleks ja kuidas neid kasutatakse. Oleme kindlal veendumusel, et igapäevane omanike hands-on-tegevus on ka meie töötajad muutnud pühendunuks ning kogu meie väike meeskond on iga päev tööl selleks, et anda endast maksimum ning leida kliendile parim lahendus,“ kiidab Kolk meeskonda. 

Ta lisab, et parim müügimees on su enda teod ning kliendi head sõnad. „Soovime oma partnervõrgustikku hoida, seega omalt poolt anname parima, et meie pakendatud või meie pakenditega kaubad jõuaksid probleemideta lõppsihtkohta ning meie kliendil oleks hea maine oma klientide seas. Aitame alati välja mõelda sobivaima pakendamisviisi vastavalt infole kauba, selle mõõtmete, kaitsmiseperioodi, transpordiviisi pakendamise ning sihtkoha kohta.“ 

Selle informatsiooni põhjal soovitatakse kile paksust (paksused 150–300 mikronit), kasutatavat laiust (kile laiused on 3,6–18 meetrit), kas tuleb kasutada korrosioonivastaseid inhibiitoreid või niiskust imavaid vahendeid jne. Kõik ikka selleks, et klient saaks oma vara kaitsta ökonoomseimal viisil, mis täidaks ootusi! „Tänu suurele laole ja kogenud töötajatele saame enamus tellimusi täita isegi 24 h jooksul. Uhkusega võib öelda, et pingutused on kõrgelt hinnatud nii klientide kui ka kiletootjate seas, meie tegevust Eestis on võetud eeskujuks mitmes maailma eri punktis ning ka teiste riikide sarnased ettevõtted konsulteerivad meiega keerukamates projektides.“

Heat³ termokahanevad kiled toodetakse Ameerikas. Aastate jooksul on Heat³ testinud ka paljude teiste tootjate termokahanevaid kilesid, kuid pole leidnud tootjat, kelle hinna ja kvaliteedi suhe oleks stabiilselt nii hea kui Ameerikas, kus on termokahanevaid kilesid kasutatud suurte esemete katmisel juba rohkem kui 50 aastat ning keemilised valemid on hästi paika loksutatud, et katted ei rebeneks kergelt ning kilede ühenduskeevised püsiksid kogu kaitsetsükli. 

Heat³ kliente jagub lisaks koduturule Rootsi, Soome, Lätti ja Leetu. Lisaks logistika­valdkonnale pakutakse ajutisi lahendusi ka näiteks ehitussektorile: ilmastikukindlad kattelahendused tellingutele, ajutiste telkide katmised, lagunenud katuste katmine, käigutunnelid, moodulmajade transportkatmine, tolmukindlad vaheseinad erinevate keskkondade eraldamiseks. 

Uuema tegevusharuna tehakse pikaaegselt kasutatavaid vastupidavaid kattelahendusi ekstreemsetesse oludesse, õmmeldakse eksklusiivseid katteid – võiks öelda, et tegemist on kattemaailma Rolls-Royce’idega – Transhieldi poolt patenteeritud Armordillo ja XT materjalidest. Need materjalid on korrosioonivastased, kergemad, pehmemad, kuid vastupidavamad kui seni militaarvaldkonnas kasutatud PVC ja muudest sarnastest materjalidest valmistatud katted. See toetab Heat³ sihti – alati pakkuda parimat kvaliteeti mõistliku hinna eest, sest kulutatud raha peab kliendile moel või teisel alati tagasi tulema.

Kui võtta arvesse Gaselli mõõdikud, ehk kolme aasta kasv, siis kasvas ettevõtte käive nii 2016. kui ka 2017. aasta lõpu seisuga üle 270% kolme aasta jooksul. Sama ootus on ka 2018. aasta lõpetuseks, kuna kliendibaas kasvab jõudsalt. 

„Töötame pidevalt välja uusi lahendusi pakutavate teenuste parendamiseks. Kasumi investeerime ettevõttesse, kiirendame tööprotsesse ning loome paremaid töötingimusi meie töötajatele – tööl käimine peab olema tore ning esmaspäev meeldiv kõigile tööle saabujatele,“ sõnab Kolk.

Heat³ esindatavad kaubamärgid on Dr.Shrinki termokahanevad kiled ning tööks vajalikud vahendid, Transhieldi kattelahendused ekstreemtingimustesse, VCI2000 korrosioonivastased katted ja vahendid jne. Külastage Heat³ virtuaaltuuri kaudu: heat3.ee/#votauhendust

Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt