Artikkel
  • "Linėja Transport" seab eesmärgiks siseneda laiemalt Eesti turule

    Sel aastal kümmet tegevusaastat tähistav veoste vedamise- ja ekspeditsiooniettevõte UAB Lineja transport suutis väikesest ettevõttest laieneda kogu Balti regiooni ning ei varja ambitsioone saada üheks suurematest sel alal tegutsevatest kompaniidest.

    Otsustanud loobuda veoste vedamisest suurtele kaugustele ja kontsentreerudes veostele Balti riikides ja Poolas, leiab UAB Lineja Transport kergesti kliente, keda rahuldab mitte ainult veoteenuste hind vaid ka teeninduskvaliteet.
    Leedus loodud ettevõttele jäi koduriik kitsaks juba esimestel tegevusaastatel, seetõttu hakati laienema naaberriikide turule. Leedulastel ei olnud Eestis puudu klientidest, kes hindasid nende osutatud teenuste hinda ja kvaliteeti,
    Vastus tuli hetkega
    Polüetüleentorusid (PE) tootva ettevõtte HAKA Plast logistik Annika Vanaküla sõnul teeb ettevõte Lineja Transpordiga koostööd juba kuus aastat, saates veoseid nii Leetu kui Lätti.
    Aastas tellib HAKA Plast oma toodangu vedamiseks Eestist Leetu või Lätti umbes 300-350 veokit. Lisaks veab Lineja transport ka tooraineid Muuga sadamast ettevõtte ladudesse.
    Suure osa veostest transpordib UAB Lineja Transport, kellega teeme edukat koostööd alates 2015. aastast. Selle aja jooksul ei ole juhtunud midagi, mida peaksime kahetsema. UAB Lineja Transport omab väga häid autosid, mida oma veostele otsime, samuti on laitmatu tellimuste täitmise kiirus ja kvaliteet.
    Lineja Transpordiga sujub koostöö ladusalt, kuna päringu saatmise järel pakutakse alati transporti, aga mistahes ebaselguste korral võetakse kohe ühendust ja otsitakse parimaid lahendusi, sõnas HAKA Plast logistik Annika Vanaküla.
    Logistik kinnitab, et koostöö UAB Lineja Transpordiga jätkub ka tulevikus, kuna nii suhtlemine kui tellimuste täitmise kiirus ja kvaliteet vastavad vajadustele,

    UAB Lineja Transport omab väga häid autosid, mida oma veostele otsime, samuti on laitmatu tellimuste täitmise kiirus ja kvaliteet.

    Annika Vanaküla
    HAKA Plast logistik
    Kerge suhelda
    Ettevõtte Paragon Sleep müügijuht German Naumenko räägib koostööst Lineja Transpordiga: "Nendega on hea ja kerge. Teeme koostööd juba viis aastat. Iga päev sõidab Eestist Leetu 2-3 veokit, veoste mahuga 86 kuni 120 kuupmeetrit. Marsruut kulgeb mitte ainult Leedu suurimatesse linnadesse vaid ka regioonidesse. Operatiivsust, suhtlemist ja positiivsust võib selle äriettevõtte puhul vaid kadestada. See lihtsustab suuresti tööd ja probleemide lahendamist."
    Naumenko meenutab mõnusat seika, kui rääkides telefoni teel Lineja Transport töötajaga ja soovides teravmeelitseda küsis, kas oleks võimalik veost toimetada kohale tuvipostiga. Saanud vastuse, et see on täiesti võimalik, ei suutnud vestluskaaslane naeru pidada. "Huvitav vaid, kas jaatav vastus tuli keelebarjääri või suurepärase huumoritunde tõttu." Sõbralik ja motiveeriv atmosfäär on töös väga tähtis, ütleb Paragon Sleep müügijuht.
    Ei aja taga vaid tulusaid tellimusi
    UAB Lineja Transport veab üsna palju veoseid Eesti sadamatest. Teine Eesti turu eripära on see, et kohalikud vedajad väldivad riigisiseseid veoseid.'

    Eesti turg on meile pea samatähtis kui Leedu turg. Vahe on ehk vaid selles, et oma riigis võib vaevalt leida ettevõtte, kes meid ei teaks, siis Eestis on veel jäänud laienemisvõimalusi.

    UAB Lineja Transport direktor
    Gediminas Norkus
    "See, et Eesti vedajad ei püüa seda vajadust rahuldada on meile mõningal määral üllatav. Võib-olla ei ole see nii tulus kui veoste vedamine suurte vahemaade taha," ütleb UAB Lineja Transport rahvusvaheliste veoste osakonna juht Justina Adomavičiūtė. Tema sõnul on Eestis konkurents siiski tuntav ka vähem tulusate kohalike veoste osas.
    UAB Lineja Transport omanikud Jurgita Norkiene ja Gediminas Norkus
    Jõudis pälvida klientide austuse
    "Konkurente edestame võimega vedada suurt hulka veoseid, kuna meie käsutuses on üle 300 veoki. Kui klient vajab näiteks 15 veokit, võib selline tellimus väiksemat veokiparki omavale vedajale osutuda ülejõu käivaks. Lisaks võime me pakkuda teenuste laiemat spektrit. Vajaduse korral veame Eestisiseseid veoseid, kui vaja, veame Leetu. Lätti või teise Euroopa riiki. Niipalju kui tellimusi vastu võtame, niipalju ka täidame. Peame kinni veoste kohaletoimetamise graafikust. Kõikidest ettenägematutest probleemidest teatame koheselt oma klientidele, kuid need probleemid lahendame ise, me ei lükka nende lahendamist klientide õlgadele." jagab Adomavičiūtė.
    UAB Lineja Transport pakub ka puiste- ja temperatuuriveoste vedamist Leedus. Lätis ja Eestis. Aga mõne kuu eest loodud uus ettevõte Lintrail rendib ja müüb poolhaagiseid.
    "Oma töös juhindume loosungist "veab professionaalsus". Rohkearvuliste Eesti klientide seas oleme juba pälvinud usaldusväärse partneri maine. Kliendid mitte ainult kiidavad meid vaid ka esindavad, suunavad teistele klientidele. Toimib nõndanimetatud ettevõtte reklaam suust suhu," räägib Adomavičiūtė.
    Kõik kliendid on tähtsad
    UAB Lineja Transport klientide nimekirjas on nii väikseid Eesti ettevõtteid kui ka suuri kontserne nagu Stora Enso Eesti, DS Smith Packing Estonia, OÜ Linas Agro. UAB Lineja Transport rahvusvaheliste veoste osakonna juhi Justina Adomavičiūtė sõnul on ettevõttele ühteviisi tähtsad kõik kliendid - nii need, kes tellivad kümme veost päevas kui need, kes paluvad vedada aastas kümme veost.
    Käesoleval ajal kasutab UAB Lineja Transport veoste vedamiseks üle 300 veoki. Suurem osa nendest kuulub alltöövõtjatele, kes teevad ettevõttega koostööd.
    2019. aastal täitis UAB Lineja Transport 68 tuhat tellimust. Eelmisel aastal, hoolimata pandeemiast, ületas aga vedude arv 84 tuhandet.
  • Hetkel kuum
Tõnu Mertsina: riigi kommunikatsioon võiks arvestada selle mõju majandusaktiivsusele
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Kuidas ikkagi rikkaks saada? Miljonärid ise annavad nõu
Saaremaal kauaoodatud üritus “Kuressaare Rahatarkus 2024” tõi kokku nii kohalikke kui kaugema kandi rahvast. Neli üle kodumaa teada-tuntud tegusat meest, Raivo Hein, Robin Valting, Rahakratt ja Martin Villig, tõid päevavalgele rikkuse saavutamise saladused.
Saaremaal kauaoodatud üritus “Kuressaare Rahatarkus 2024” tõi kokku nii kohalikke kui kaugema kandi rahvast. Neli üle kodumaa teada-tuntud tegusat meest, Raivo Hein, Robin Valting, Rahakratt ja Martin Villig, tõid päevavalgele rikkuse saavutamise saladused.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mis on edukate juhtide ühine näitaja?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Piletilevi tegi ajaloo suurima tehingu: ostis enamuse kahes Poola piletimüüjas
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Prantsuse ettevõte ostab Eesti küberfirma: ootame suurt rahvusvahelist kasvu
Prantsusmaa küberturbe-ettevõtete grupp Neverhack omandas täisosaluse Eestis Cybersi kaubamärgi all tegutsevas Security Software OÜs.
Prantsusmaa küberturbe-ettevõtete grupp Neverhack omandas täisosaluse Eestis Cybersi kaubamärgi all tegutsevas Security Software OÜs.