• OMX Baltic0,45%293,99
  • OMX Riga0,69%912,65
  • OMX Tallinn−0,46%1 907,43
  • OMX Vilnius0,74%1 267,72
  • S&P 5000,4%6 671,06
  • DOW 30−0,04%46 253,31
  • Nasdaq 0,66%22 670,08
  • FTSE 100−0,19%9 406,78
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,74
  • OMX Baltic0,45%293,99
  • OMX Riga0,69%912,65
  • OMX Tallinn−0,46%1 907,43
  • OMX Vilnius0,74%1 267,72
  • S&P 5000,4%6 671,06
  • DOW 30−0,04%46 253,31
  • Nasdaq 0,66%22 670,08
  • FTSE 100−0,19%9 406,78
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,74
  • 05.04.24, 06:00

Saarlased rajavad haruldase äriga teed triljoni dollari turul

Saaremaal Kärla külas toimetab maailma ainuke furtsellaraanitootja Est-Agar, kelle toodang rändab nii kodumaise marmelaadi kui ka Jaapani näokreemi sisse.
Vormsilt Saaremaale kolinud Urmas Pau haub suuri plaane.
Mitte ühegi konkurendi omamine tundub luksus, ent ettevõtte ühe omaniku ja tegevjuhi Urmas Pau sõnul tähendab see ka omajagu väljakutseid. Näiteks tähendab see, et kõik uued tootmisliinid tuleb nullist peale ise välja nuputada. See võtab aega aastaid. “Raske, aga see-eest väga põnev on,” ütles Pau.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele