• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,51%19 951,44
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,63
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,51%19 951,44
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,63
  • 17.11.95, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Muldia reklaamiagentuur likvideeritakse

Muldia ütles, et tänaseks on ta loonud uue firma AS Muldia, mis jätkab tegevust reklaamialal.
«Ma pole andnud AB Muldia kohta sisse pankrotihagi, sest vastasel juhul läheks kogu raha pankrotihalduri tasuks ja muudeks pankrotikuludeks ning võlausaldajad ei saaks midagi,» ütles Muldia.
Tema sõnul otsustasid võlausaldajad, et kasulikum on agentuur likvideerida. Praegu peab firma Muldia väitel läbirääkimisi võlgu olevate klientidega, et maksta võlausaldajatele tagasi nii palju kui võimalik.
Muldia sõnutsi sattus firma finantsraskustesse peamiselt tegevdirektori Anu Brümmeli süül. «Agentuuril puudus finantsjuhtimine,» ütles Muldia. Ta sai agentuuri ainuomanikuks paar kuud tagasi, pärast seda kui Anu Brümmel lahkus ametist. «Kuni selle hetkeni puudus minul pangas allkirjaõigus,» märkis ta.
AB Muldia majanduslikesse raskustesse sattumise järel on firmast lahkunud mitu klienti, neist suurim on Kelloggs. AB Muldia põhineb täielikult Eesti kapitalil ja kuulub rahvusvahelisse reklaamiketti J. W. Thompson.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele