Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Suuremate ajalehtede reklaamikäive langes
Ajalehe Äripäev reklaamijuht Ene Vainola ütles, et Äripäeva reklaami netokäive oli juulis 2,1 miljonit krooni. Juunis oli lehe reklaamikäive 2,4 miljonit krooni.
Juunis ilmus Äripäev viis korda ja juulis kolm korda nädalas.
Vainola sõnul vastas juulikuu käive oodatule, kuna tegemist on kõige rahulikuma kuuga aastas. Võrreldes eelmise aasta juuliga kasvas Äripäeva reklaamimaht seitse protsenti, lisas Ene Vainola.
Eesti Päevalehe reklaamiosakonna juhataja Evelin Int-Lambot teatas, et Eesti Päevalehe reklaami netokäive oli juulis kaks miljonit krooni. Lehe reklaamikäive juunis moodustas 2,5 miljonit krooni.
Int-Lamboti sõnul ületas reklaamikäive juulis aasta alguses tehtud prognoose. «Juuli on selline kuu, kus ei ole ühtegi reklaamikampaaniat,» märkis Int-Lambot. «Need, kes reklaami annavad ja lehte loevad, on puhkusele läinud.»
Eesti suurima nädalalehe Eesti Ekspress reklaamidirektor Indrek Tappo märkis, et Eesti Ekspressi reklaami brutokäive oli juulis 2,8 miljonit krooni. Juunis oli nädalalehe reklaamikäive 3,3 miljonit krooni.
Tappo sõnul on reklaamikäibe langus tingitud puhkuseperioodist. Paljud reklaamiagentuurid olid terve juuli kollektiivpuhkusel, märkis ta.
Sõnumilehe vastutav väljaandja Toomas Leito ütles, et Sõnumilehe reklaamikäive oli juulis ligi 800 000 krooni. «See on natuke vähem sellest, kui me algul planeerisime,» sõnas Leito.
Toomas Leito sõnul on Eesti ilmselt jõudmas Euroopasse, kus suvel sureb ärimaailm välja. Seega tehakse ka reklaami vähem, nentis Leito.
Eesti suurima tiraazhiga päevaleht Postimees ei avalikusta oma reklaamikäivet. BNS