• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Suuremate ajalehtede reklaamikäive langes

    Ajalehe Äripäev reklaamijuht Ene Vainola ütles, et Äripäeva reklaami netokäive oli juulis 2,1 miljonit krooni. Juunis oli lehe reklaamikäive 2,4 miljonit krooni.
    Juunis ilmus Äripäev viis korda ja juulis kolm korda nädalas.
    Vainola sõnul vastas juulikuu käive oodatule, kuna tegemist on kõige rahulikuma kuuga aastas. Võrreldes eelmise aasta juuliga kasvas Äripäeva reklaamimaht seitse protsenti, lisas Ene Vainola.
    Eesti Päevalehe reklaamiosakonna juhataja Evelin Int-Lambot teatas, et Eesti Päevalehe reklaami netokäive oli juulis kaks miljonit krooni. Lehe reklaamikäive juunis moodustas 2,5 miljonit krooni.
    Int-Lamboti sõnul ületas reklaamikäive juulis aasta alguses tehtud prognoose. «Juuli on selline kuu, kus ei ole ühtegi reklaamikampaaniat,» märkis Int-Lambot. «Need, kes reklaami annavad ja lehte loevad, on puhkusele läinud.»
    Eesti suurima nädalalehe Eesti Ekspress reklaamidirektor Indrek Tappo märkis, et Eesti Ekspressi reklaami brutokäive oli juulis 2,8 miljonit krooni. Juunis oli nädalalehe reklaamikäive 3,3 miljonit krooni.
    Tappo sõnul on reklaamikäibe langus tingitud puhkuseperioodist. Paljud reklaamiagentuurid olid terve juuli kollektiivpuhkusel, märkis ta.
    Sõnumilehe vastutav väljaandja Toomas Leito ütles, et Sõnumilehe reklaamikäive oli juulis ligi 800 000 krooni. «See on natuke vähem sellest, kui me algul planeerisime,» sõnas Leito.
    Toomas Leito sõnul on Eesti ilmselt jõudmas Euroopasse, kus suvel sureb ärimaailm välja. Seega tehakse ka reklaami vähem, nentis Leito.
    Eesti suurima tiraazhiga päevaleht Postimees ei avalikusta oma reklaamikäivet. BNS
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Anu Ruul: kestliku innovatsiooni võimalikkusest Maal – kümme sammu maailmalõpust eemale
Innovatsioon ja kestlik innovatsioon ei peaks olema kaks eri terminit, kestlikes uutes innovatsioonides peituvad väga suured tulevikuärid, kirjutab konsultant ja koolitaja Anu Ruul Äripäeva essees.
Innovatsioon ja kestlik innovatsioon ei peaks olema kaks eri terminit, kestlikes uutes innovatsioonides peituvad väga suured tulevikuärid, kirjutab konsultant ja koolitaja Anu Ruul Äripäeva essees.
Kadri Mäsak: kinnisvarasse investeerimisel aeg on raha ja igat senti ei tasu lõhki ajada
Kinnisvarainvestor Kadri Mäsak avaldas investor Toomase konverentsil oma investeerimisveana enda aja mitteväärtustamise ning tõdemuse, et ainult Excel ei too tegelikku tootlust.
Kinnisvarainvestor Kadri Mäsak avaldas investor Toomase konverentsil oma investeerimisveana enda aja mitteväärtustamise ning tõdemuse, et ainult Excel ei too tegelikku tootlust.
Kasumiga müüdud LHV aktsia tõi investorile suure kahetsuse
Investor, Funderbeami kasvujuht Kristjan Raude rõhutas investor Toomase konverentsil oma investeerimisvigadest ja -õppetundidest rääkides, et ta küll armastab raha ja selle teenimist, aga ka selle kulutamiste heade emotsioonide saamiseks ei tohiks ära unustada.
Investor, Funderbeami kasvujuht Kristjan Raude rõhutas investor Toomase konverentsil oma investeerimisvigadest ja -õppetundidest rääkides, et ta küll armastab raha ja selle teenimist, aga ka selle kulutamiste heade emotsioonide saamiseks ei tohiks ära unustada.
ABB – alati näoga klientide, koostööpartnerite ja töötajate poole
Tänavu Eestis tegutsemise 30. aasta juubelit tähistav ABB soovib ka edaspidi olla Eesti tööstuse lipulaev, pakkuda nii häid tooteid ja teenuseid kui ka töökohti ja arenguvõimalusi.
Tänavu Eestis tegutsemise 30. aasta juubelit tähistav ABB soovib ka edaspidi olla Eesti tööstuse lipulaev, pakkuda nii häid tooteid ja teenuseid kui ka töökohti ja arenguvõimalusi.