• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,25
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,25
  • 06.08.96, 01:00

Suuremate ajalehtede reklaamikäive langes

Ajalehe Äripäev reklaamijuht Ene Vainola ütles, et Äripäeva reklaami netokäive oli juulis 2,1 miljonit krooni. Juunis oli lehe reklaamikäive 2,4 miljonit krooni.
Juunis ilmus Äripäev viis korda ja juulis kolm korda nädalas.
Vainola sõnul vastas juulikuu käive oodatule, kuna tegemist on kõige rahulikuma kuuga aastas. Võrreldes eelmise aasta juuliga kasvas Äripäeva reklaamimaht seitse protsenti, lisas Ene Vainola.
Eesti Päevalehe reklaamiosakonna juhataja Evelin Int-Lambot teatas, et Eesti Päevalehe reklaami netokäive oli juulis kaks miljonit krooni. Lehe reklaamikäive juunis moodustas 2,5 miljonit krooni.
Int-Lamboti sõnul ületas reklaamikäive juulis aasta alguses tehtud prognoose. «Juuli on selline kuu, kus ei ole ühtegi reklaamikampaaniat,» märkis Int-Lambot. «Need, kes reklaami annavad ja lehte loevad, on puhkusele läinud.»
Eesti suurima nädalalehe Eesti Ekspress reklaamidirektor Indrek Tappo märkis, et Eesti Ekspressi reklaami brutokäive oli juulis 2,8 miljonit krooni. Juunis oli nädalalehe reklaamikäive 3,3 miljonit krooni.
Tappo sõnul on reklaamikäibe langus tingitud puhkuseperioodist. Paljud reklaamiagentuurid olid terve juuli kollektiivpuhkusel, märkis ta.
Sõnumilehe vastutav väljaandja Toomas Leito ütles, et Sõnumilehe reklaamikäive oli juulis ligi 800 000 krooni. «See on natuke vähem sellest, kui me algul planeerisime,» sõnas Leito.
Toomas Leito sõnul on Eesti ilmselt jõudmas Euroopasse, kus suvel sureb ärimaailm välja. Seega tehakse ka reklaami vähem, nentis Leito.
Eesti suurima tiraazhiga päevaleht Postimees ei avalikusta oma reklaamikäivet. BNS

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele