• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,55%39 591,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,55%39 591,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 06.08.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suuremate ajalehtede reklaamikäive langes

Ajalehe Äripäev reklaamijuht Ene Vainola ütles, et Äripäeva reklaami netokäive oli juulis 2,1 miljonit krooni. Juunis oli lehe reklaamikäive 2,4 miljonit krooni.
Juunis ilmus Äripäev viis korda ja juulis kolm korda nädalas.
Vainola sõnul vastas juulikuu käive oodatule, kuna tegemist on kõige rahulikuma kuuga aastas. Võrreldes eelmise aasta juuliga kasvas Äripäeva reklaamimaht seitse protsenti, lisas Ene Vainola.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eesti Päevalehe reklaamiosakonna juhataja Evelin Int-Lambot teatas, et Eesti Päevalehe reklaami netokäive oli juulis kaks miljonit krooni. Lehe reklaamikäive juunis moodustas 2,5 miljonit krooni.
Int-Lamboti sõnul ületas reklaamikäive juulis aasta alguses tehtud prognoose. «Juuli on selline kuu, kus ei ole ühtegi reklaamikampaaniat,» märkis Int-Lambot. «Need, kes reklaami annavad ja lehte loevad, on puhkusele läinud.»
Eesti suurima nädalalehe Eesti Ekspress reklaamidirektor Indrek Tappo märkis, et Eesti Ekspressi reklaami brutokäive oli juulis 2,8 miljonit krooni. Juunis oli nädalalehe reklaamikäive 3,3 miljonit krooni.
Tappo sõnul on reklaamikäibe langus tingitud puhkuseperioodist. Paljud reklaamiagentuurid olid terve juuli kollektiivpuhkusel, märkis ta.
Sõnumilehe vastutav väljaandja Toomas Leito ütles, et Sõnumilehe reklaamikäive oli juulis ligi 800 000 krooni. «See on natuke vähem sellest, kui me algul planeerisime,» sõnas Leito.
Toomas Leito sõnul on Eesti ilmselt jõudmas Euroopasse, kus suvel sureb ärimaailm välja. Seega tehakse ka reklaami vähem, nentis Leito.
Eesti suurima tiraazhiga päevaleht Postimees ei avalikusta oma reklaamikäivet. BNS

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele