• OMX Baltic0,28%291,78
  • OMX Riga0,17%910,97
  • OMX Tallinn−0,78%1 908,27
  • OMX Vilnius0,28%1 260,08
  • S&P 5000,17%6 851,97
  • DOW 30−0,48%47 336,68
  • Nasdaq 0,46%23 834,72
  • FTSE 100−0,82%9 621,44
  • Nikkei 225−1,74%51 497,2
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,11
  • OMX Baltic0,28%291,78
  • OMX Riga0,17%910,97
  • OMX Tallinn−0,78%1 908,27
  • OMX Vilnius0,28%1 260,08
  • S&P 5000,17%6 851,97
  • DOW 30−0,48%47 336,68
  • Nasdaq 0,46%23 834,72
  • FTSE 100−0,82%9 621,44
  • Nikkei 225−1,74%51 497,2
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,11
  • 04.11.96, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Skandinaavlased meie õuel sõdimas

Inimesed ei oska ilmselt originaalseid lahendusi pakkuda. Pärast seda, kui Eesti erastamisagentuur otsustas anda Estonian Airi taanlaste Maersk Airile ja mitte Rootsi-Norra-Taani lennundusgigandile SASile, arvati, et Eesti lennundus läheb viimasega konflikti. Nii ka juhtus. Head üllatust ehk rahulikku kooslendamist ei tulnud.
Kevadel murdis SAS Estonian Airiga kätt Tallinna lennuvälja teeninduse pärast. Nüüd on taanlased oma Eesti firma kaudu vastanud sellega, et püüavad kärpida SASi lendude arvu Tallinnast Kopenhaagenisse ja Stockholmi. SAS ähvardab vastu, et kui eestlased halba mängu ei lõpeta, siis nad Euroopa Liitu ei pääse. Lennureisija seisukohalt on loomulikult parim, kui tal on valida paljude lennuliinide ja -aegade vahel ning see, kas ta lendab sobival ajal SASi või Estonian Airiga, huvitab teda vaid hinna ja teeninduse seisukohalt. Ehk tasuks lennufirmadel hoopis nendel aladel võistelda ja mitte teineteise kallal kadetseda.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele