Inimesed ei oska ilmselt originaalseid lahendusi pakkuda. Pärast seda, kui Eesti erastamisagentuur otsustas anda Estonian Airi taanlaste Maersk Airile ja mitte Rootsi-Norra-Taani lennundusgigandile SASile, arvati, et Eesti lennundus läheb viimasega konflikti. Nii ka juhtus. Head üllatust ehk rahulikku kooslendamist ei tulnud.
Kevadel murdis SAS Estonian Airiga kätt Tallinna lennuvälja teeninduse pärast. Nüüd on taanlased oma Eesti firma kaudu vastanud sellega, et püüavad kärpida SASi lendude arvu Tallinnast Kopenhaagenisse ja Stockholmi. SAS ähvardab vastu, et kui eestlased halba mängu ei lõpeta, siis nad Euroopa Liitu ei pääse. Lennureisija seisukohalt on loomulikult parim, kui tal on valida paljude lennuliinide ja -aegade vahel ning see, kas ta lendab sobival ajal SASi või Estonian Airiga, huvitab teda vaid hinna ja teeninduse seisukohalt. Ehk tasuks lennufirmadel hoopis nendel aladel võistelda ja mitte teineteise kallal kadetseda.
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.