• OMX Baltic−0,59%289,37
  • OMX Riga0,51%884,99
  • OMX Tallinn−0,84%1 828,85
  • OMX Vilnius0,2%1 140,36
  • S&P 5000,16%5 776,65
  • DOW 300,01%42 587,5
  • Nasdaq 0,46%18 271,86
  • FTSE 1000,3%8 663,8
  • Nikkei 2250,83%38 093,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,23
  • OMX Baltic−0,59%289,37
  • OMX Riga0,51%884,99
  • OMX Tallinn−0,84%1 828,85
  • OMX Vilnius0,2%1 140,36
  • S&P 5000,16%5 776,65
  • DOW 300,01%42 587,5
  • Nasdaq 0,46%18 271,86
  • FTSE 1000,3%8 663,8
  • Nikkei 2250,83%38 093,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,23
  • 18.08.98, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Poola vältimine maksab palju

Transpordis ebamugava Poola territooriumi vältimiseks kasutatavad alternatiivsed marsruudid Saksamaalt Eestisse on 2400--8000 krooni täiskoorma kohta kallimad.
Rohked veokite liikluskeelud, Poola transiidilubade vähesus jne sunnivad transpordi korraldajaid otsima Poola territooriumi vältimise võimalusi. Kõige lihtsam on kasutada Kieli--Tallinna laevaliini. Veose tellijale teeb see täiskoorma keskmiselt 4400 krooni kallimaks.
Odavam on Travemünde--Klaipeda laeva kasutamine. Erinevatel andmetel kallineb vedu sellega 2400--4000 krooni. Samas jääb teele ette mitu piiriületust.
Kiireim ja kindlaim ühendus, kuid kõrgeima hinnaga, on marsruut läbi Taani ja Rootsi Eestisse. Sildade ja laevade kasutamine teeb täiskoorma veoteenuse 8000 krooni kallimaks.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele