Erialakirjandust ostetakse kõige rohkem autori nime järgi. Näiteks tullakse küsima Maie Keremi või Mare Randveeri õpikut.
Kuigi raamatul on tihtilugu autoreid rohkem, teatakse seda peamiselt lektori nime järgi. Nimelt soovitavad autorid loengutes osta kauplusest oma raamatuid, et käsitletavast teemast paremat ülevaadet saada.
Ka siis, kui ei ole tegemist autoriga, kes parajasti mõnes kõrgkoolis õppejõuna töötab, ostetakse uusi õpikuid ikka autori nime järgi. Näiteks makro- ja mikroökonoomikaraamatud on seetõttu populaarsed.
Tõlgitud kirjandusegi puhul vaadatakse eelkõige, kes on selle teinud.
Oma menu ei ole kaotanud Maaja Vadi «Juhid juhtimisest» ega Valter Krinali «Majandusteaduse ajaloost». Mõlemad on välja andnud Tartu ülikooli majandusteaduskond. Maaja Vadi nimi on tuntuim erialakirjanduse autorite seas.
Oktoobri esimese 20 päeva jooksul enim ostetud raamatutest müüdi Ann Vihalema õpikut «Marketing. Hind, müük ja reklaam» 28 eksemplari ja õpikut «Marketing. Turg, toode ja tarbija» 24 eksemplari.
Kirjastajad väidavad, et majanduskirjandust ostetakse enim Rahva Raamatu kauplusest, sest siin on valik suurim. Üldse on lähestikku asuvate raamatukaupluste läbimüügi pingeread erinevad, nähtavasti eri sihtrühma tõttu.
1. Marketing. Hind, müük ja reklaam.