• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 18.02.99, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas usaldate kõiki Eestis tegutsevaid kindlustusseltse?

Isiklikud kogemused eri kindlustusfirmadega puuduvad. Kasutan Leksi teenused ja ei ole olnud põhjust firmat mitte usaldada.
Kui mõne seltsi puhul on kahtlusi, siis ilmneb see kõigepealt autofirmadele, sest nende suhe kindlustusfirmadega on väga tihe. Meie firma puutub kindlustusseltsidega kokku seeläbi, et müüme eri seltside reisi- ja tervisekindlustust. Selles osas ei ole küll olnud kuulda klientide nurinat, et mõni Eesti selts ei taha kahjusid hüvitada.
Kui asjad satuvad liikluskindlustuse fondi, siis on nende käsitlemine pehmelt öeldes väga pikk. Puudub operatiivsus ja pidevalt on tunne, et otsitakse põhjusi, kuidas kahjude hüvitamisest hoiduda. Jääb mulje, et kindlustussektor on tõsistes rahalistes raskustes.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Oma seltsiga meil probleeme pole, aga kui juhtub liiklusõnnetus ja vastaspool kasutab teist seltsi, siis tekivad probleemid. Meil on tegemist taksodega, liisitud autodega, kus iga päev maksab, ja sellepärast on meile see tõsine peavalu, et asjad ei käi operatiivselt ja osa kindlustusseltse kasutab venitamistaktikat.
Ei kommenteeri. Kindlustusinspektsioon ei saa anda kommentaare kindlustusseltside usaldusväärsuse kohta.
Kui lugeda ajakirjandust ja vestelda tuttavatega, siis ei usalda. Kui on juhtunud õnnetus, siis püüab selts hinda võimalikult alla lüüa ning asi viiakse kohtuni. Seltsid palkavad küllaltki kallid advokaadid ja tavaklient ei jõua nendega kohut käia.
Mul endal on probleem Polarisega. Soovisin 100 000 krooni suurust elukindlustuslepingut ära lõpetada. Kuna ma poliisi üles ei leidnud, siis ei võeta mind Polarises üldse jutulegi. Lepingu soovisin lõpetada, sest Polaris tahtis tõsta sissemaksu summat. Lepingu lõpetamine on väga keeruline ja selts üritab seda igati vältida. Vahepeal Polaris üldse peatas lepingute lõpetamise.
Samuti on tagasimakstav summa suhteliselt väike. Olen kokku maksnud 28 000 krooni kuid lepingu lõpetamisega seoses tagasi makstav summa on nende arvutuste kohaselt 16 000 krooni. Olgu, kuna leping on nii sõlmitud, siis ma kannan see 12 000 krooni kahjumit, aga lepingu peaksin lõpetada saama kohe, kui mul selleks soov tekib.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 11 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele