ASi Eesti Meedia juhatuse esimees Mart Kadastik ütles, et Eestis konkureerivad kontsernid kavatsevad ka edaspidi omavahel konsulteerida, kuid läbirääkimised on suunatud vastastikuste huvide kaitsele, mitte turu jagamisele.
Kahe nädala eest Kopenhaagenis toimunud kohtumise initsiaator oli Ekspress Grupi suuromaniku Bonnier AB gruppi kuuluv Dagens Nyheter International, kes soovis aru pidada Eesti Meedia ja Schibstedi hinnapoliitika teemal.
Kohtumisest võtsid osa Hans H. Luik Ekspress Grupist ja Mart Kadastik Eesti Meediast.
Bonnieri esindajad soovisid Kadastiku teatel kokku leppida, et meediakontsernid ei võtaks vastu otsuseid, mis võivad mõlema poole majanduslikke huvisid kahjustada.
Schibstedi esindajad leidsid, et Postimehe ja Sõnumilehe hinnakampaaniad on olnud Eesti Meedia väljaannetele turunduslikult kasulikud, rääkis Kadastik.
Järeldused, et konkureerivate suurkontsernide konsultatsioonid võivad viia meediaturu jagamisele ja mõne väljaande sulgemisele, on Kadastiku sõnul enneaegsed.
Autor: BNS