• OMX Baltic0,31%320,66
  • OMX Riga−0,35%968,04
  • OMX Tallinn0,08%2 236,28
  • OMX Vilnius0,17%1 513,79
  • S&P 5000,73%7 722,72
  • DOW 300,49%51 176,96
  • Nasdaq 1,19%27 190,86
  • FTSE 1000,44%10 508,1
  • Nikkei 2252,4%69 946,86
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,92
  • OMX Baltic0,31%320,66
  • OMX Riga−0,35%968,04
  • OMX Tallinn0,08%2 236,28
  • OMX Vilnius0,17%1 513,79
  • S&P 5000,73%7 722,72
  • DOW 300,49%51 176,96
  • Nasdaq 1,19%27 190,86
  • FTSE 1000,44%10 508,1
  • Nikkei 2252,4%69 946,86
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,92
Aastavahetusel kehtima hakkava uue tulumaksuseadusega kehtestab riik juba paar aastat ettevõtjate ja rahandusametnike vahel vaidlusi põhjustanud maksu ametiautode kasutamisele erasõitudeks, teatas eile rahandusministeeriumi osakonnajuhataja Lemmi Oro.
Eelmisel aastal avalikkuse vastuseisu tõttu korduvalt seisma jäetud rahandusminister Mart Opmanni määruse kohaselt oleks tulnud iga ametiauto erasõitudeks kasutamise eest tasuda 885 krooni kuus. Asutuse autot nädalavahetustel kasutav töötaja peaks seega maksma erisoodustuse maksu 10 600 krooni aastas.
Ametiautode erisoodustusmaksuga maksustamisele korduvalt vastu seisnud kaubandus-tööstuskoja juhatuse esimees Toomas Luman ütles, et toetab ametiautode erisoodustusmaksu vaid sellisel juhul, kui maks pole suurem summast, millega lubatakse töötajale kompenseerida isikliku auto tööülesanneteks kasutamist. Praegu on ettevõtetel võimalus kompenseerida auto kasutamist maksuvabalt 500 krooni eest kuus.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele