• OMX Baltic0,23%293,21
  • OMX Riga0,61%890,71
  • OMX Tallinn−0,03%1 863,38
  • OMX Vilnius0,09%1 137,94
  • S&P 5002,13%5 638,94
  • DOW 301,65%41 488,19
  • Nasdaq 2,61%17 754,09
  • FTSE 1001,05%8 632,33
  • Nikkei 2250,72%37 053,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93
  • OMX Baltic0,23%293,21
  • OMX Riga0,61%890,71
  • OMX Tallinn−0,03%1 863,38
  • OMX Vilnius0,09%1 137,94
  • S&P 5002,13%5 638,94
  • DOW 301,65%41 488,19
  • Nasdaq 2,61%17 754,09
  • FTSE 1001,05%8 632,33
  • Nikkei 2250,72%37 053,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93
  • 24.09.99, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus Toledo ületas teisi

Seat Toledosid müüva AS Japauto korraldatud testisõidule oli kaasatud kogu Toledode mudelivalik ning objektiivsuse huvides ka mõned konkureeriva automargi esindajad.
Uus Seat Toledo osutus teistega võrreldes igati tasemel keskklassi autoks, millele suutsid tõsist konkurentsi pakkuda vaid Honda Accord ja Toyota Avensis.
Kõik testitavad masinad olid uued, sõitnud mõnest sajast mõne tuhande kilomeetrini. Mõningat ebavõrdsust võimaldas tõsiasi, et umbes 300kilomeetrisel ringil vahetasid ajakirjanikud autosid teatud vahemaa tagant ning kõiki masinaid kõikides teeoludes katsetada ei olnud võimalik. Samuti ei olnud autod ka võrdselt uued mudelid. Kui näiteks suhteliselt hea hinnangu saanud Honda Accord on selle aasta mudel, siis Mitsubishi Carismast tuleb uuendatud mudel lähitulevikus. Praegust Carismat hakatakse müüma soodsamalt, hind oli testisõidul aga üks olulisemaid tegureid. Samuti oli testitav Toyota Avensis universaalkerega, mis ei ole päris võrreldav sedaaniga.
Eriti üllatas ajakirjanikke uue Seat Toledo juures selle juhitavus ja suhteliselt müravaba salong. 160kilomeetrisel tunnikiirusel oli tunne, et auto sõidab 120 km/h, mitte enam.
Ehkki tagaistmel istujal pole Toledos ruumiga just hõisata, on nii juhil kui kõrvalistujal avarust küllaga. Mahukas on ka auto pagasiruum, kuid sedaankerega autole omaselt on selle luuk liialt väike, et sinna suuri asju toppida.
Üldise hinnangu kohaselt on 1,6liitrine mootor Toledole täiesti piisav ja õigustab oma hinda igati, 2,3liitrine V5 on küll sõiduomadustelt peajagu üle, kuid 125 000kroonise hinnavahe õigustatuses võib siiski kahelda.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele