• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 30.03.00, 08:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tartu ametnik takistas uue bussiliini loomist

Viis aastat piraatbussidega Võru ja Tallinna vahet sõitnud Arvi ja Jane Anton püüdsid avada seaduslikku bussiliini, kuid põrkusid suurte bussifirmade vastuseisule, kirjutab Postimees.
Tartu linnavalitsuse bussiliikluse spetsialist Anu Meos lükkas tagasi Jane Antoni taotluse avada Võru-Põlva-Tartu-Tallinna vahel kiirbussiliin.
Meose põhjendusel pole varahommikul ja pärastlõunal Tartu-Tallinna marsruudil tarvidust täiendavate busside järele. Meos lisas, et on konsulteerinud Eesti kiirbussituru liidri ASi Sebe ja suuremaid bussifirmasid koondava autoettevõtete liiduga.
Arvi Anton märkis, et uus bussiliin oleks Sebele konkurendiks. 'Muidugi ei ole Sebe nõus kellegi juurdetulemisega,' ütles uut liini avada tahtnud mees.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Anu Meos märkis, et kooskõlastas Sebega vaid Tartust väljumise aega ning soovitas Jane Antonil leida aeg, mil Tartust teiste bussifirmade busse ei välju. 'Autoettevõtete liidul on omad kokkulepped,' ütles Meos. 'Üks neist on, et samas suunas väljuvatel liinidel on pool tundi vahet.' Perekond Antoni buss liinil Võru-Tallinn oleks Tartust väljunud samal ajal ASi Sebe bussiga.
Teede- ja sideministeeriumi reisijateveo peaspetsialist Juhan Lass märkis, et kui Tartu linna bussiliikluse spetsialist kooskõlastab bussiliine Sebega nõu pidades, siis toimib ta valesti.
Konkurentsiameti energeetika- ja kommunikatsiooniosakonna nõunik Sirje Adamson märkis, et aasta tagasi on amet teinud Tartu linnale ettekirjutuse vaba konkurentsi takistamise pärast. Siis jättis Tartu bussikorralduse spetsialist Anu Meos kooskõlastamata Otepää-Tallinna bussiliini, mistõttu see buss ei saanud Tartus peatuda.
'Konkurentsiamet kavatseb vaadata kehtivat reisijateveo eeskirja selle pilguga, ega see ei kahjusta konkurentsivabadust,' ütles Adamson. Anu Meos muutis oma keeldumisotsuse pärast Postimehega vestlemist.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele