• OMX Baltic−0,43%300,96
  • OMX Riga0,1%894,29
  • OMX Tallinn−0,36%2 073,72
  • OMX Vilnius−0,05%1 200,53
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,13%8 796,98
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,74
  • OMX Baltic−0,43%300,96
  • OMX Riga0,1%894,29
  • OMX Tallinn−0,36%2 073,72
  • OMX Vilnius−0,05%1 200,53
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,13%8 796,98
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,74
  • 14.06.00, 13:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Laevakompanii ning teede-ja sideministeerium selgitavad

Teede- ja sideministeerium ei saa dikteerida, milliste laevadega Saaremaa Laevakompanii liini teenindab ega nõuda Scania ja Ofelia kohes kasutuselevõttu. Ministeeriumi ja laevakompanii vahel sõlmitud liinileping selleks ei kohusta. ?Kui kompanii tahab hiigeljärjekordi tekitada, siis selleks on tal kõik võimalused', teatas Teede- ja sideministeeriumi pressiesindaja Aap Tänav. Tänav lisas, et mitte ükski ametkond, ka mitte teede- ja sideministeerium ning veeteedeamet, ei ole nõudnud suurte laevade kõrvaldamist liinilt.
Tänava sõnul on ministeeriumi seisukoht vastupidine: Ofelia ja Scania peaksid sõitma ja meresõiduohutuse seisukohalt on selleks ka kõik võimalused olemas.Hetkel selgitavad veeteedeameti spetsialistid laevateel avastatud takistuste iseloomu ja võimalusi neid takistusi kõrvaldada.
Saaremaa Levakompanii juhatuse esimees Tõnis Rihvk sõnas, et transport Saaremaa ja mandri vahel kulgeb normaalselt, kuid probleeme on Hiiumaa ja mandri vahelise liikluse korraldamisega. ?Veeteede mõõtmised andsid nõuetes ettenähtud 4,5 m laevatee sügavusest tee mõnedes kohtades pool meetrit vähem?, põhjendades laevaliikluse häiritust. ?Mõõdistamine hetkel toimub ja loodame selle lõpetada nädala lõpuks. Ebasobiv ilm segab töö tegemist. Tegemist ei ole laeavkompanii seisundi ärakasutamisega klientide rõhumiseks ?, selgitas Rihvk.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 19 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele