Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eestlased võitsid Golden Hammeril peaauhinna
AGE Reklaam Eesti võitis Riias toimunud reklaamivõistlusel Golden Hammer nii peaauhinna kui ka kolmanda koha auhinna.
'See võit toob palju au ja kuulsust kogu Baltikumis', kommenteeris naljatledes võitu AGE Reklaam Eesti kreatiivdirektor Rene Reinumägi'. Ta lisas, et kindlasti suurendab see võit kindlustunnet ja usaldusväärsust meie klientides.
TV reklaami/video kategoorias läks peaauhind Golden Hammer AGE Reklaam"ile (Eesti) reklaami 'Üksik hunt' eest, kus reklaamiti tootena ISDN ühendust võrrelduna analoogühendusega. Seda klippi on näidatud ka Eesti telekanalites,Reklaami peaosas on näitleja Peeter Oja autojuhina ning lehmad, kes takistavad informatsiooni kiiret kohaletoimetamist, mispeale Oja sõnab: 'Nüüd läheb natuke aega'.
Reinumägi sõnul hindas zhürii selles reklaamis loovat ideed, mis oli esitatud lihtsalt ning selgelt.
Bronze Hammer"i võitis samuti AGE Reklaam raadioreklaamiga 'Mitte zombi'.
Eriauhinna Gemmi võitis agentuur Adell Saatchi Saatchi (Eesti) parima sotsiaalteemal tehtud reklaami 'Mari matused' eest.
Reklaam on teemal 'Sõida kaine peaga'. Klipis näidatakse kahte sõpra, kes kohtuvad baarileti ääres ja meenutavad klassikokkutulekut ning selle traagilist lõppu.
Reinumägi sõnul koosnes zhürii Euroopa ühe hinnatuima, Cannes"i reklaamfestivali osalejatest ning selle zhürii liikmetest.
Golden Hammer on Baltimaade suurim reklaamivõistlus. Osalejaid oli lisaks Balti riikidele veel Ungarist, Moskvast, Ukrainast ja Valgevenest.