• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 28.11.00, 16:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinnas hakkavad kehtima elektroonilised transpordipiletid

Järgmise aasta 1. veebruarist kavatseb Tallinna Linnavalitsus käivitada uue transpordipiletite süsteemi, mille üheks oluliseks uuenduseks on tunnipiletite ja elektrooniliste sõidukaartide kasutuselevõtt, teatas Raepress.
Elektroonsed sõidukaardid kujutaksid endast piiratud sõitude arvuga sõidukaarte, kusjuures ühe sõidu kestvuseks loetaks elektronkaartidel kuni 1 tund. See tähendaks inimesele võimalust sõita ümberistumisega ühest linna otsast teise, tasudes selle eest vaid ühe sõidu hinna. Erinevalt perioodikaartidest ei ole selle sõidukaardi kehtivusaeg piiratud.
Elektronkaartide kavandatav hinnakujundus lähtub põhimõttest, et mida rohkem sõite ühissõidukites inimene endale korraga ostab, seda vähem ta peab ühe sõidu eest maksma.
Näiteks kui inimene ostaks 70 kroonise elektroonse sõidukaardi, siis läheks kuni tunni pikkune sõit tavaliinil talle maksma 7 krooni, ekspressliini kasutades 10,50 krooni. Kui ta aga ostaks 192,50 kroonise või kallima kaardi, siis läheks üks kuni tunni pikkune sõit talle maksma tavaliinil 3,50 krooni, ekspressliinil aga 5,25 krooni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

70 kroonise elektronkaardiga saaks teha 10 ühe tunni pikkust sõitu tavaliinidel või 6 samasugust sõitu ekspressliini kasutades ning ühe sõidu tavaliinidel. 192,50 krooni maksva elektronkaardi ostja aga saaks teha 55 sõitu tavaliinil või 36 sõitu ekspressliini kasutades pluss üks sõit tavaliinil.
Seniste üksikpiletite hinnad jääksid praegusele tasemele ? täispilet maksaks eelmüügist ostes endiselt 10 ning ekspresspilet 15 krooni, ühissõidukist ostest vastavalt 15 ja 20 krooni. Soodus- ehk lisapilet maksaks 5 krooni ning 10 korra pilet 70 krooni.
Pärast tunnipileti rakendamist hakataks eelmüügist müüma 10 sõidu tunnipileteid pileteid hinnaga 70 krooni. Üksiktunnipileteid müüdaks ühissõidukis ning need hakkaksid maksma tavasõidukis 15 krooni ning ekspressis 20 krooni, kusjuures ekspressi ümberistumisel tuleks osta 5 kroonine lisapilet. Tunnisooduspilet maksaks samuti 5 krooni.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele