Jaanuarikuus ületas Telema e-süsteemi kaudu tehtavate tellimuste/pakkumiste arv 5000 piiri. Kauplused esitasid elektroonseid tellimusi, tarnijate müügimehed edastasid elektroonseid pakkumisi emaettevõttele, teatas ettevõte.
Kokku tarniti elektroonsete tellimuste tulemusel kaupa 1016-le erinevale tarneaadressile.
Tellimuste ja saatelehtede sisestamine infosüsteemi on üheks töömahukamaks,
aeganõudvamaks ja vigu tekitavamaks tööks ostu-müügiprotsessis. Probleemilahendamiseks on paljud Eesti kaubanduse lipulaevad ühinemas Telema loodudelektroonilise andmevahetuskeskonnaga.
Peamine liitumisargument on olnud tarneahela erinevate lülide vahel
tekkivate vigade ja kulude vähendamine ning tellimuste oluliselt kiiremkäsitlemine. Hetkel on Telema teenuse kasutajad juba sellised firmad naguTallinna Kaubamaja ja Selverid, Primo, Tirsi, Kaupmees, ETK, Kesko,Jungent, Tridens, Kalev, Fazer, Saku Õlletehas, VIA 3L jpt.
Telema peamised teenused on e-tellimissüsteem, kaubavarude juhtimise süsteem
ning mobiilne müügimehe töökoht (Telema MMT).
Telema pakub ettevõtetele, kelle põhitegevusala ei ole infotehnoloogia,
võimalust kasutada kolmanda osapoole kompetentsi ja saada osamastaabiefektist, mis tekib antud lahenduste rakendamisest mitmetelklientidel. Nii vähenevad kulud ja juhtkond saab keskenduda oma põhitööle:ettevõtte tulemuslikule juhtimisele.
Seotud lood
Kulla hind kasvas jaanuaris väga kiiresti – pärast mõnekuust külgsuunalist liikumist on kuld nii dollaris kui euros uued rekordid saavutanud. Sellele aitasid kaasa nii turu tugevad fundamentaalnäitajad kui ka Trumpi alustatud kaubandussõda.