Pärnu Konverentside ja Hansapanga turundusteemalisel esseekonkursil 'Positsioneerimine ja branding' otsustas zhürii jätta rahalise peapreemia välja andmata ning töid paremusjärjestusse mitte reastada.
Pressiteatest selgus, et zhürii otsustas anda välja kolm võrdset kolmandat preemiat koos võimalusega osaleda Pärnu Turunduskonverentsil 14.-15. veebruaril.
Preemiad said Tartu Ülikooli majandusteaduskonna tudengid Kalev Kaarna ja Krista Kaljuvee ning Tallinna Tehnikaülikooli majandusteaduskonna üliõpilane Maile Mölder.
Esseekonkursi hindamiskomisjoni kuulusid Tartu Ülikooli juhtimise ja turunduse instituudi juhataja, turunduse õppetooli juhataja professor Mait Miljan, Tallinna Tehnikaülikooli turunduse õppetooli hoidja ja dotsent professor Ülo Tarto, Eesti Kõrgema Kommertskooli turunduse õppetooli dotsent Toomas Danneberg ning Hansapanga kommunikatsioonidirektor Kristi Liiva.
?Seekord ei vastanud suures osas esitatud tööde tase konkursi tingimuste neljale põhinõudele - idee uudsus ja konkurentsivõime, käsitluse süsteemsus ja terviklikkus, idee rakendatavus, tulemuslikkus. Seetõttu jäi rahaline peapreemia ka välja andmata? kommenteeris kirjutatud töid hindamiskomisjoni kuulunud Kristi Liiva.
Seotud lood
Tööstuslikud tõstuksed on paljude ettevõtete igapäevaelu lahutamatuks osaks, tagades kaupade sujuva liikumise. Tõstuksed, nagu kõik töötavad ja liikuvad seadmed, vajavad töökindluse tagamiseks pidevat hooldamist.