Liina Tõnissoni sõnul võib Antonio Angotti omada Eesti Raudtee erastamise kohta sellist teavet, mis raputaks kogu Eesti avalikkust.
?Arvan, et Angotti tuleb tuua Eestisse, kus tal oleks võimalus rääkida, mis Eesti Raudtee erastamise ümber tegelikult sündis,? ütles majandus- ning teede- ja sideminister Liina Tõnisson. ?See, kas ta seda ka teeb, on tema enda otsustada.?
Ministri sõnul võiks Angotti arvestada, et teda süüdistatakse Eestis võltsitud dokumentide kasutamises. Seetõttu võiks teabe jagamine ning tõe avalikustamine tema karistust teoreetiliselt leevendada, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Samas kardan, et see informatsioon, mida härra Angotti valdab, võib raputada Eesti avalikkust nii valusalt, et rahvas võõrandub võimust veelgi,? märkis Tõnisson.
Ka endine teede- ja sideminister Toivo Jürgenson on huvitatud sellest, et Angottilt teada saada, kes seisid Rail Estonia segaste erastamisskeemide taga.
?Ehk õnnestuks saada informatsiooni Eesti Raudtee ülevõtmise tagamaade kohta,? lausus Jürgenson.
Tõnissoni sõnul on kindel, et Eesti Raudtee erastamisega tekitati kahju nii riigile kui ka eraisikutele, mistõttu peavad süüdlased kahju korvama. ?Seda, kes need süüdlased on, ei taha mina öelda,? lisas ta.
Tõnisson märkis, et kuigi kohus otsustas, et 2000. aasta 13. detsembri otsus Eesti Raudtee erastamisest tuleb ära muuta, suruti tehing jõuga läbi.
Ministri sõnul võiks riigilt kahjutasu nõuda näiteks Raudtee Erastamise Rahva ASi esindajad, kuid ka mitmed teised.
Tõnissoni hinnangul tuleb kahjutasunõue esitada ka Briti konsultatsioonifirmale GIBB, kes vastutas Eesti Raudtee efektiivse ja riigile kasuliku erastamise eest.
Tõnissoni hinnangul tuleb läbi vaadata ka advokaadibüroo Tark Co ja selle vandeadvokaadi Andres Suigi tegevus, kuna riigi poolt neilt tellitud õigusteenuse kvaliteet raudteefirma erastamisel on küsitav.