Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ringmeilid ei köida tähelepanu

    Loovus, kliendiandmete täpne analüüs, individuaalne lähenemine ning oma pakkumise sobitamine kliendi oletatavate ootuste-lootustega on tänapäeva dialoogiturunduse märksõnad.
    Lihtlabaste ringmeilidega tänapäeva tohuvabohus kliendi tähelepanu enam ei köida, rääkimata poolehoiu võitmisest. Pealegi, arvestades lämmatavat infouputust, oleks see mitte ainult piisk merre, vaid ka ülemäära kulukas.
    Teada-tuntud kiri templiga ?reklaam posti teel? on vaevalt enam mõnes majapidamises teretulnud: ühest küljest pole seal eriti midagi lugeda, samas ei võta see ka ahjus õieti tuld. Sedasorti massireklaami vohamisest on paljud kliendid ärritatud.
    Kuid otsepostitusel on ka intelligentsemaid alaliike: uurides eelnevalt võimalikult täpselt välja, milline on kliendi profiil ja mille vastu ta huvi tunneb, saab pakkuda talle seda, mis teda suure tõenäosusega huvitab ? ja seda sobiva hinnaga.
    Soodsa küünelaki pakkumised sumomaadlejale ja muud taolised ämbrid on lõplikult out. Ja ehkki kolmekümnekraadises augustikuumuses tehtud villaste labakute pakkumine äratab kahtlemata tähelepanu, siis taotletud hulgaliste tellimusteni see kardetavasti siiski ei vii.
    Õige toode õige hinnaga õigel ajal ja kohas ühele konkreetsele kliendile või sarnasele tarbijasegmendile ? see on eduka dialoogiturunduse võti. Lisaks veel törts loovust pluss soodne turusituatsioon ? ja kampaania läheb kümnesse!
    Dialoogiturundus tähendab ühtaegu nii interaktsiooni ja individuaalset lähenemisviisi kui ka traditsioonilisi ja ebatraditsioonilisi kommunikatsioonivahendeid, hõlmab tuhandeid detaile ja väga paljusid valdkondi trükikodadest kuni e-kirja kampaaniate haldamise tarkvara või robotihäälse automaattelefonikõneni. Selle valdkonna ?tegijad? kogunevad 1.?3. septembril Düsseldorfi dialoogiturunduse messile DIMA. Mess toimub üheksateistkümnendat korda ja samateemalisel kongressil täitub tänavu juba kolmekümne kaheksas aastaring.
    Tänavuaastase mess-kongressi juhtkiri on One to One Solutions ehk individuaalsed kommunikatsioonilahendused. Messil on esindatud tarkvara, mille abil on võimalik kliendiandmeid koguda ja analüüsida, turunduskampaaniaid hallata, sms-küsitlusi kavandada, aadresse sorteerida vms.
    Messile tulevad ka ettevõtted, kes tegelevad interaktiivse meediaga: interneti, telefoni ja mobiilside võimalustega turunduses ? olgu see siis uue margi tutvustamine, müügijärgne teenindus, turundusuuring, mängud või ristmüük.
    Kolmandas plokis on otsepostituskampaaniate ettevalmistamise ja läbiviimisega seotud firmad: aadressimüüjad, kontseptsiooni väljatöötajad, kujundus, dialoogile orienteeritud veebidisain jne.
    Lisaks sellele on messil tehniline pool ehk trükiteenuseid pakkuvad firmad, trükikojad, kirjastused, ümbrikute sul-gemis-, margistamis- ja adresseerimisautomaadid ? kõik, mis annab postituskampaania ideele konkreetse vormi.
    Individuaalne suhtumine klienti soodustab lojaalsust ja säästab kommunikatsioonikulusid. Messil saab täieliku ülevaate, kuidas sellist situatsiooni saavutada ja kuidas teised seda teevad.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Olulisemad lood

Swedbank: tallinlasele on korteri taskukohasus kukkunud 2009. aasta tasemele
Inimeste kindlustunne on langenud veel tugevemalt kui ettevõtete oma: korteri ostmine on pealinnas sama taskukohane kui oli aastal 2009 ning oma rahalist olukorda peetakse sama heaks kui aastal 1993, märkis Swedbanki ökonomist Marianna Rõbinskaja.
Inimeste kindlustunne on langenud veel tugevemalt kui ettevõtete oma: korteri ostmine on pealinnas sama taskukohane kui oli aastal 2009 ning oma rahalist olukorda peetakse sama heaks kui aastal 1993, märkis Swedbanki ökonomist Marianna Rõbinskaja.
Kriisi ajal teevad isegi erinevad arvutused ärevaks
Ehkki rahvaelektri hinnas erinevatele tulemustele jõudmine oli ootuspärane, saadab praegune vaidlus selle üle ühiskonnale siiski vale signaali, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Ehkki rahvaelektri hinnas erinevatele tulemustele jõudmine oli ootuspärane, saadab praegune vaidlus selle üle ühiskonnale siiski vale signaali, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Carnivali tulemused jäid hinnangutest tunduvalt alla Carnivali aktsia kukkus 20%
Carnivali aktsia kukkus keskpäevasel kauplemisel 20% 7,33 dollarile, langedes peaaegu 30 aasta madalaimale tasemele.
Carnivali aktsia kukkus keskpäevasel kauplemisel 20% 7,33 dollarile, langedes peaaegu 30 aasta madalaimale tasemele.
Reaalajas börsiinfo
Lemeks teenis möödunud aastal rekordilise käibe ja kasumi
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Tippjuhtide koolitaja Jüri Ratasest: siin ei aita enam tantsusaated ka Hinnangud Eesti tuntud juhtidele
Tänaseks on Jüri Ratas ennast lõplikult maha mänginud ja ei aita need tantsusaated tõenäoliselt ka, rääkis professor ja koolitaja Mare Pork uues raadiosaates „Äripäeva juhtimiskool“.
Tänaseks on Jüri Ratas ennast lõplikult maha mänginud ja ei aita need tantsusaated tõenäoliselt ka, rääkis professor ja koolitaja Mare Pork uues raadiosaates „Äripäeva juhtimiskool“.
Raadiohitid: nurka surutud Putin ja ostusoovitused börsidelt
Venemaa püha võitlus kollektiivse Lääne vastu, võlgniku teekond kinnisvaramiljonäriks ja parimad ostuvõimalused börsidelt olid sel nädalal teemad, mis pälvisid Äripäeva raadio kuulajatelt enim tähelepanu.
Venemaa püha võitlus kollektiivse Lääne vastu, võlgniku teekond kinnisvaramiljonäriks ja parimad ostuvõimalused börsidelt olid sel nädalal teemad, mis pälvisid Äripäeva raadio kuulajatelt enim tähelepanu.
IKEA Baltikumi juht: Tallinna pood jääb Eesti ainsaks
IKEA Baltikumi juht Hanspeter Zurcheri sõnul on Eesti elanike huvi Tallinna IKEA vastu oodatust suurem, rohkem suuri kauplusi aga Eestisse plaanis ehitada ei ole.
IKEA Baltikumi juht Hanspeter Zurcheri sõnul on Eesti elanike huvi Tallinna IKEA vastu oodatust suurem, rohkem suuri kauplusi aga Eestisse plaanis ehitada ei ole.

Olulisemad lood

Elering: mõne teise LNG-laeva toomiseks tuleb terminal ümber ehitada
Alexela sooviks oma Paldiski kai äärde saada mõne teise LNG taasgaasistamislaeva, seda juhul kui soomlaste oma Inkoosse kolib. Süsteemihaldur Eleringi arust tuleks kogu Paldiski LNG-terminal siis ümber ehitada.
Alexela sooviks oma Paldiski kai äärde saada mõne teise LNG taasgaasistamislaeva, seda juhul kui soomlaste oma Inkoosse kolib. Süsteemihaldur Eleringi arust tuleks kogu Paldiski LNG-terminal siis ümber ehitada.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.