• OMX Baltic0,00%0,00
  • OMX Riga0,00%0,00
  • OMX Tallinn0,00%0,00
  • OMX Vilnius0,00%0,00
  • S&P 5000,00%0,00
  • DOW 300,00%0,00
  • Nasdaq 0,00%0,00
  • FTSE 1000,00%0,00
  • Nikkei 2250,00%0,00
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,02
  • OMX Baltic0,00%0,00
  • OMX Riga0,00%0,00
  • OMX Tallinn0,00%0,00
  • OMX Vilnius0,00%0,00
  • S&P 5000,00%0,00
  • DOW 300,00%0,00
  • Nasdaq 0,00%0,00
  • FTSE 1000,00%0,00
  • Nikkei 2250,00%0,00
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,02
  • 08.10.02, 12:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saksa jaekaubanduses käib äge hinnasõda

Nõudluse ergutamiseks ning turu tagasivõitmiseks odavatelt kettidelt on Saksa kaubandusketid käivitanud suured allahindluskampaaniad.
Kaufhofi kett meelitab ostjaid ?säästupäevadega?, kus allahindlus küünib 40%ni ning premeerib agaramaid ostjaid kinkekaartidega. Karstadt-keti kampaania annab ostjatele margikaupade hinnas kuni 50% alla, kirjutab Kauppalehti.
Toiduainetekauplused püüavad säästukettide võidukäiku ohjata ajalehtedes trükitud allahindluskupongidega.
Augustis kahanes Saksa jaemüügi käive eelnenud aastaga võrreldes üheksandat kuud järjest. Sellist langust pole nähtud Teisest Maailmasõjast saadik. Saksa Statistikaamet ennustab sel aastal Saksa jaekaubandusele 2,2% kokkutõmbumist. Käivet ja turuosa kasvatavad vaid Aldi ja Lidli tüüpi odavad ketid.
Analüütikute sõnul võidavad agressiivsest hinnasõjast vaid tarbijaid. Kaubandusfirmade niigi madalate marginaalide tõttu ei too hinnaalandustega saavutatud käibe kasv tulude suurenemist.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele