Nõudluse ergutamiseks ning turu tagasivõitmiseks odavatelt kettidelt on Saksa kaubandusketid käivitanud suured allahindluskampaaniad.
Kaufhofi kett meelitab ostjaid ?säästupäevadega?, kus allahindlus küünib 40%ni ning premeerib agaramaid ostjaid kinkekaartidega. Karstadt-keti kampaania annab ostjatele margikaupade hinnas kuni 50% alla, kirjutab Kauppalehti.
Toiduainetekauplused püüavad säästukettide võidukäiku ohjata ajalehtedes trükitud allahindluskupongidega.
Augustis kahanes Saksa jaemüügi käive eelnenud aastaga võrreldes üheksandat kuud järjest. Sellist langust pole nähtud Teisest Maailmasõjast saadik. Saksa Statistikaamet ennustab sel aastal Saksa jaekaubandusele 2,2% kokkutõmbumist. Käivet ja turuosa kasvatavad vaid Aldi ja Lidli tüüpi odavad ketid.
Analüütikute sõnul võidavad agressiivsest hinnasõjast vaid tarbijaid. Kaubandusfirmade niigi madalate marginaalide tõttu ei too hinnaalandustega saavutatud käibe kasv tulude suurenemist.