• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,15%6 605,21
  • DOW 30−0,25%45 769,65
  • Nasdaq −0,08%22 329,8
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,73
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,15%6 605,21
  • DOW 30−0,25%45 769,65
  • Nasdaq −0,08%22 329,8
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,73
  • 08.10.02, 12:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saksa jaekaubanduses käib äge hinnasõda

Nõudluse ergutamiseks ning turu tagasivõitmiseks odavatelt kettidelt on Saksa kaubandusketid käivitanud suured allahindluskampaaniad.
Kaufhofi kett meelitab ostjaid ?säästupäevadega?, kus allahindlus küünib 40%ni ning premeerib agaramaid ostjaid kinkekaartidega. Karstadt-keti kampaania annab ostjatele margikaupade hinnas kuni 50% alla, kirjutab Kauppalehti.
Toiduainetekauplused püüavad säästukettide võidukäiku ohjata ajalehtedes trükitud allahindluskupongidega.
Augustis kahanes Saksa jaemüügi käive eelnenud aastaga võrreldes üheksandat kuud järjest. Sellist langust pole nähtud Teisest Maailmasõjast saadik. Saksa Statistikaamet ennustab sel aastal Saksa jaekaubandusele 2,2% kokkutõmbumist. Käivet ja turuosa kasvatavad vaid Aldi ja Lidli tüüpi odavad ketid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Analüütikute sõnul võidavad agressiivsest hinnasõjast vaid tarbijaid. Kaubandusfirmade niigi madalate marginaalide tõttu ei too hinnaalandustega saavutatud käibe kasv tulude suurenemist.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele