Alates oktoobri keskpaigast hoolitseb Coca-Cola Company toodete turustamise eest Eestis, Lätis ja Leedus Andrus Kuus.
?Vaadates ümberringi, võib öelda, et Coca-Cola on üks põnevamaid marketingifirmasid,? lausub turundusdirektor Kuus. Tema sõnul täitis maailma juhtiva karastusjoogifirma tööpakkumine tema kaks põhiootust: teha mida uut ja põnevat ning teha seda kodus. Põnevaks muudab asja Kuusi sõnul see, et Balti turg on arengufaasis ning Coca-Cola turupositsioon lootustandev, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Väga palju on võimalik ära teha,? leiab Kuus. Ta on kindel, et näiteks USAs Coca-Colas tööle hakkamise korral poleks ta võib-olla nii õhinas kui praegu.
?Baltimaades on turg suhteliselt algfaasis, ütles Kuus. Kui vaadata Coca-Cola toodete keskmist kasutust elaniku kohta siin ja läänes, siis võimalus püüda seda vahet kinni katta on fantastiline,? ütleb ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Hea turundushariduse ning -kogemusega Kuusi sõnul on Coca-Cola ettevõte, kus iga marketingiinimene kätt proovida sooviks. Eelkõige just äritsükli, mahtude, kiiruse ja kommunikatsioonikvaliteedi ning professionaalsuse tõttu. Ta tunnistab, et Coca-Cola oli salamisi kogu aeg tema proovimisnimekirjas. Et proovima oleks rutanud kohe, kui esimene võimalus tekib. Coca-Cola kasuks kallutas kaalukausi ka Eestist eemal oldud aeg.
Nimelt sõitis Kuus juba 1995. aastal Bentley Ülikooli USA-s, kus ta omandas magistrikraadi turunduses. Pärast seda on ta elanud väljaspool Eestit. Tegelikult oligi Bentley Ülikool hüppelauaks Kuusi karjäärile, mis algas firmas Johnson Johnson. Kuus hakkas tööle marketingigrupis, kusjuures tema peamiseks brändiks oli peavalurohi ning ülesandeks sellele turg leida
Kuus aastat Johnsonis töötanud, hakkas mehel enda sõnul tüdimus tekkima. Sealt ka siirdumine Coca-Colasse.