• OMX Baltic0,33%293,77
  • OMX Riga0,31%913,61
  • OMX Tallinn0,01%1 962,49
  • OMX Vilnius0,39%1 232,52
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 100−0,01%9 227,27
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,04
  • OMX Baltic0,33%293,77
  • OMX Riga0,31%913,61
  • OMX Tallinn0,01%1 962,49
  • OMX Vilnius0,39%1 232,52
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 100−0,01%9 227,27
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,04
  • 02.12.02, 15:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ettevõtja eurofoorum: konkurents transpordis ägeneb

Euroopa Liitu astumise järel võimenduvad Eesti transporditurul konkurents ja sobiva tööjõu puudumine, ütles ametiühingujuht Ain Tatter.
Eesti Transpordi- ja Teetöötajate Ametiühingu juhatuse esimehe sõnul on Eesti autovedude turul tõsine ülepakkumine koos hinnasõja ja kõlvatu konkurentsiga.
?2/3 vedajatest rahvusvahelistel vedudel tegutseb kahjumiga,? sõnas Tatter.
Tatteri sõnul avab liitumine Euroopa Liiduga veoturud, samas pole kindel, kas Eesti tingimuses üleliigsed tuhatkond masinat saab Euroopas tööd.

Artikkel jätkub pärast reklaami

?Turg avaneb ka teiste jaoks ja Lääne-Euroopa suunal pole Eesti geograafiline asend nii hea kui konkurentidel,? rääkis Tatter. ?Samas on Skandinaavia ja ka Venemaa suunal meie geograafiline asend soodsam.?
Samas võib tööjõu vaba liikumine tuua kaasa ka põhiliselt 25-45 aastaste autojuhtide massilise lahkumise.
'Paar tuhat inimest on küsitluse põhjal valmis võimaluse korral Eesti maha jätma,' lausus Tatter.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele