• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,3%39 692,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,3%39 692,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 05.11.03, 08:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Sohvrid tahavad Tartu bussijaama streigiga paremaks võidelda

Bussijuhid lubavad ummistada Raekoja platsi, kui ka aasta lõpuks pole Tartu maabussijaamas neile meelepärast puhkeruumi ja bussidele mõistlikku parkimiskohta.
«Oma paarkümmend bussi ajame vabalt Raeplatsile,» lubas Eesti Transpordi- ja Teetöötajate Ametiühingu Lõuna-Eesti koordinaator Margus Nurk. «Elame siiski vabal maal, sellepärast loodan, et saame selleks politseilt ka loa.»
Oktoobri keskel panid Lõuna-Eesti suuremate bussifirmade ametiühingute usaldusisikud pead kokku ja otsustasid esitada Tartu bussijaama haldajale AS Tarbusele ja linnavalitsusele ultimaatumi, kirjutab Tartu Postimees.
Bussijuhte sunnib nõukat sammu astuma proosaline põhjus - kuigi uues maabussijaamas on väidetavalt puhkeruum, mida justkui saaksid kasutada ka bussijuhid, pole ühed sohvrid suutnud seda üles leida ja teised pole sinna sisse pääsenud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

«Seal oli tekkinud see probleem, et ruum oli mõeldud bussijaama personali ja bussijuhtide ühiskasutusse,» pajatas Nurk. «Kui sohvrid puhkeruumi sisse läksid, olid seal ees poolpaljad naisterahvad, ja see asi lõpetati ära.»
Nii kössitavat bussijuhid reiside vaheajal rooli taga või uitavat ümber bussijaama. «Buss ongi minu puhkeruum, eriti karmiks tõotab minna talvel,» ütles bussijuht Vambo Saidla.
Ametiühingu hinnangul on lahendamata ka busside parkimine. «Küttepuudega koormatud veoautod, õppesõiduautod ja bussid sõidavad hotelli taga risti-rästi, inimesed sebivad - see pole õige koht,» ütles Nurk.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele