Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Universaal tõi Megane?i rahvale lähemale

    Vähe sellest, et Megane?i uus universaal ja sedaan on konservatiivsemale kodanikule märksa vastuvõetavam, näevad nad ka eripära armastava inimese silmis üsna kobedad välja. Isegi Renault müüjad usuvad, et universaalist saab igati arvestatav kaubaartikkel, sest oma pagasiruumi pikkuselt ületab ta isegi Lagunat. Tema telgede vahe on pikem kui luukpära Megane?l ja see annab auto tagaistmel istudes täiesti tunda. Megane II universaal on kolme bensiinimootori (1,4, 1,6 ja 2,0) ning kahe diiselmootoriga (1,5 ja 1,9). Proovisõiduauto kapoti all oli viimane ja käigukastiks kuuekäiguline manuaal. Selline kooslus on universaalne (samas ka kõige kallim) igas mõttes. Esiteks on auto universaalkerega, teiseks sobib ta nii linna kui maanteele. Linnas on auto piisavalt ökonoomne ja hea kiirendusega, maanteel kuuenda käigu sisse pannes hoiab ta 110 km/h tunnikiiruse juures keskeltläbi 2000 pööret minutis, kütusekulu aga alla 5 l/100 km. Maanteel möödasõite tehes kulub selleks vaid hetk ja kui vähegi pikemaks unustad end pedaali vajutama, ei pane tähelegi, kui kiirus kasvab kaugelt üle selle, mida seadused lubavad. Tehnoandmed lubavad kiirenduseks küll 10,7 sekundit, mis iseenesest ei ole teab mis sportlik tulemus, kuid eks diiselmootori eripäraks ongi see esimene samm, ehk kui turbo ei ole veel rakendunud (kuni 1500 p/min) ja mootori madal pööretevahemik, mis kiirendades rohkem käiku sunnib vahetama. Samas tuleb hea pöördemoment (300 Nm juba 2000 pöörde juures) esile just möödasõitudel.
    Baasvarustuse osas on Megane universaal nagu ka luukpära, ehk 6 turvapatja, esimesed elektriaknad, ABS pidurid jms. Comfort varustus toob kaasa tagumised elektrilised aknatõstukid, vihmasensori, CD-raadio, Luxe varustus omakorda lisab kliimaseadme jms.
    Baashinnalt on universaal kõikidest kerevariantidest tavapäraselt kallim, kõige odavam universaal on 1,4-liitrise mootoriga ning maksab 209 900 krooni. 1,6-liitrise hinnad algavad 219 900 kroonist, 2-liitrine ja kuuekäiguline Luxe varustusega auto hinnaks on 284 900 krooni. Diiselmotorite hind algab 224 900 kroonist, võimsama versiooni korral läheb hind juba üle 300 000 piiri,. Täpsemalt 314 900 krooni. Võimsam mootor on saadaval üksnes Luxe varustusega.
  • Hetkel kuum
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Jeen saavutas 34 aasta madalaima taseme, analüütikud ootavad valitsuse sekkumist
Jaapani jeen langes kolmapäeval 34 aasta madalaimale tasemele, nõrgenedes USA dollari suhtes kuni 151,97-ni, mis on tekitanud turul küsimusi valitsuse sekkumise kohta Jaapani valuuta toetamiseks.
Jaapani jeen langes kolmapäeval 34 aasta madalaimale tasemele, nõrgenedes USA dollari suhtes kuni 151,97-ni, mis on tekitanud turul küsimusi valitsuse sekkumise kohta Jaapani valuuta toetamiseks.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: nonii, tibulilled, kas tulete taas? Äripidaja intervjuu oma töötajatega
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Eestlane tõusis suure Soome börsifirma ärijuhiks
Varem Kristiine ja Rocca al Mare kaubanduskeskuseid juhtinud Helen Metsvaht läks omanikfirma Cityconi juhatusse ärijuhiks.
Varem Kristiine ja Rocca al Mare kaubanduskeskuseid juhtinud Helen Metsvaht läks omanikfirma Cityconi juhatusse ärijuhiks.
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Läti keskpank tõmbas kasvuprognoosi allapoole
Läti Pank korrigeeris selle aasta majanduskasvu prognoosi ja näeb nüüd, et riigi majandus võiks sel aastal kasvada 1,8 protsenti.
Läti Pank korrigeeris selle aasta majanduskasvu prognoosi ja näeb nüüd, et riigi majandus võiks sel aastal kasvada 1,8 protsenti.
Konteinerlaeva põhjustatud sillavaring ohustab majandust
Teisipäeva varahommikul sõitis konteinerlaev USAs Baltimore’is otsa sillale, pärast mida varises sild kokku. Liiklus ühte suurimasse sadamasse USAs on nüüd peatatud.
Teisipäeva varahommikul sõitis konteinerlaev USAs Baltimore’is otsa sillale, pärast mida varises sild kokku. Liiklus ühte suurimasse sadamasse USAs on nüüd peatatud.