Mitme automüügifirma hinnangul küsitakse neilt Motorexil osalemise eest liiga kõrget hinda, mistõttu otsitakse sõidukite eksponeerimiseks soodsamaid variante.
Ühe võimalusena on Saku Suurhall pakkunud autode müügi- ja teenindusettevõtete liidule (AMTEL) oma ruume, kirjutab Eesti Päevaleht.
Volvosid müüva ASi Info-Auto turundusjuht Tiit Lillipuu ütles, et nii Info-Auto kui ka mitu teist automüügiga tegelevat ettevõtet on hakanud otsima alternatiive iga-aastasele autonäitusele Motorex, kuna see on liialt kulukas.
Kui mess koliks Eesti Näitustelt minema, tuleks uuel korraldajal teha uue nimega üritus või osta Eesti Näitustelt Motorexi kaubamärk.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kõrgete rendihindade tõttu on näiteks AMTEL otsustanud, et nende liikmed osalevad Motorexil üle aasta. Lillipuu sõnul on automüügifirmad sunnitud Motorexil ruutmeetri eest välja käima keskeltläbi tuhat krooni. Tuleval aastal on Info-Autol kavas Motorexil end eksponeerida 800 ruutmeetril, lisaks on ettevõttel plaanis näidata meresõidukeid 300ruutmeetrises telgis. ?Rendihinnale lisanduvad veel ka muud kulud: konstruktsioonid, valgus, inimesed, vaibad jne,? ütles Lillipuu.
?Kindlasti ei hakka Saku Suurhall tegelema messide korraldamisega. Meie eesmärk on välja pakkuda võimalus ning ruumid messide läbiviimiseks,? ütles üks Saku Suurhalli omanikke Aivar Riisalu. Ta lisas, et säärane võimalus on praeguseks välja pakutud ka AMTELile. ?Nad on võtnud selle endale teadmiseks, kuid midagi siduvat pole otsustatud.?
Lisaks kinnitas Riisalu, et Saku hall suudaks automessi korraldamiseks pinda pakkuda tunduvalt odavamalt, kui seda teeb praegu Eesti Näitused.