• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 25.02.04, 15:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Res Publica nõuab Tallinna piletisüsteemi tühistamist

Tallinna Linnavolikogu Res Publica fraktsioon nõuab seadusega vastuolus oleva ühistranspordi piletisüsteem tühistamist.
Vaatamata Res Publica korduvatele hoiatustele, et loodav piletisüsteem on põhiseadusega ning Ühistranspordiseadusega vastuolus, otsustas koalitsioon selle siiski kehtestada, seisab Res Publica pressiteates. Tallinna Linnavolikogu 19. veebruari istungil võeti Kesk- ja Reformierakonna häälte toel otsus vastu. Otsuse poolt hääletas 34 ja vastu 11 volikogu saadikut.
Res Publica fraktsiooni aseesimehe Rain Veetõusme sõnul on taas linnavalitsus hoiatustele vaatamata kangekaelselt ämbrisse roninud. 'Hoiatasime veel möödunud neljapäeval, et enne otsuse tegemist oleks kasulik õiguskantsleri otsus ära oodata. Linnavalitsusel oli aga mingil põhjusel selle otsusega nii kiire, et meie hoiatusi kuulda ei võetud. Liiatigi jäid mitmed nüansid selles süsteemis segaseks, näiteks või see, miks alla 15 aastase lapse sõiduõigust saab kontrollida isikukoodi järgi, kuid 19 aastasel noorel peab ilmtingimata olema ID-kaart. Kui süsteem juba võimaldab ka isikukoodi järgi tuvastada sõiduõigust, siis piisaks ka vanematel ühistranspordi kasutajatel vaid juhiloa või passi olemasolust,' lisas Veetõusme.
Res Publica on seisukohal, et tänasel linnavalitsusel puudub ettekujutus, kuidas linna ühistransport lähiajal arenema peaks. Üheaegselt toodi linnavolikogu ette eelnõud, mis kergitavad parkimistasu kesklinnas ja tõstavad ühistranspordi pileti hindasid ja seda eelkõige neile, kes tulevad väljaspoolt linna. Selle asemel, et soodustada linna ühistransporti,keskendub senine poliitika pelgalt hindade tõstmisele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele