• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,46%39 626,3
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,46%39 626,3
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 11.04.05, 08:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Bussiettevõtja lollitas Põlva maavalitsust

Atko Grupp osales Põlvamaa liinikonkursil kahe firmaga ja loobus leppest kaks päeva enne vedamiskohustust.
Endisele Järva maavanemale Arvo Sarapuule kuuluvad bussiettevõtted AS Järve Bussipark ja AS Atko Trans osalesid Põlvamaa bussiliinide operaatori leidmiseks välja kuulutatud riigihankekonkursil, kuid hoolimata soodsaimatest pakkumistest keeldusid mõlemad bussifirmad liiniveo lepingut sõlmimast, kirjutab Eesti Päevaleht.
Nädala eest pidi Põlva maavalitsus riigihanke venimise tõttu pikendama lepingut maakonnaliine opereeriva bussifirmaga OÜ Põlva Reisijateveod, kuna kaks päeva enne vedamiskohustuse algust teatas Atko Tarns, et ei saa sõlmida liiniveolepingut. Mõni kuu varem teatas loobumisest ka esialgne võitja, samuti Atko Gruppi kuuluv firma AS Järve Bussipark.
Põlva maavalitsuse majandusnõuniku Mikk Mehilase sõnul oli mõlema bussifirma loobumine maavalitsusele tõsiseks üllatuseks, kuid bussiliikluse katkemist karta ei ole.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tuleval nädalal saab taas kokku pakkumisi analüüsinud komisjon. Lähiajal tuleb uus riigihange välja kuulutada.
Edutult konkursil osalenud bussifirma Sebe omanik Hugo Osula kahtlustab Atko Grupi tegevuses teadlikku manipuleerimist. ?Loomulikult ajavad sellised ?tühipakkumised? närvi, aga eks nad said ise ka lõpuks aru, et dumpinghinnaga pole võimalik vedada,? lisas Osula.
AS Järve Bussipark tegi maavalitsusele pakkumise reisijateveoks hinnaga 3,18 krooni kilomeeter, AS Atko Trans oli valmis vedama 4,08 krooniga. Ülejäänud firmad soovisid igalt liinikilomeetrilt saada üle viie krooni.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele