Baltika oktoobri müügitulu ulatus 66,5 miljoni kroonini, näidates tugevat 21%-list kasvu võrreldes eelmise sama perioodiga, teatas ettevõte börsile.
Võrreldav müügikasv, kui jätta 2004. a. oktoobri müügituludest välja allhanke müük, oli 27%.
Kõik Baltika brändid näitasid oktoobris jõudsat kasvu. Kiirmoebrändi Montoni jaemüük kasvas aastaga 25%, CHR/Evermeni müük 55% ja Baltmani käive 20%.
Samuti näitasid head kasvu pea kõik Baltika jaeturud. Üksnes Poolas jäi müük samale tasemele kui eelmisel aastal. Kõige tugevam jaemüügi kasv oli oktoobris Ukrainas (+47%), Lätis (+34%) ja Eestis (+33%).
Artikkel jätkub pärast reklaami
Oktoobris avas Baltika kaks uut poodi Tartu Kaubamaja ostukeskuses. Samas suleti üks Tartu Raekoja platsil asunud pood. Kuu lõpu seisuga oli Baltikal 80 kauplust kogupinnaga 11 785 m2. Neljandas kvartalis kokku on kavas avada 10-11 uut poodi.
Kümne kuu kokkuvõttes ulatusid müügitulud 557,1 miljoni kroonini, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 15%, sh. jaekäive oli kokku 436,1 miljonit krooni (kasv 28%) ja hulgimüük 109,6 miljonit krooni (kasv 3%). Kümne kuu võrreldav müügikasv oli 22%.