Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Liikuvat reklaami märgatakse

    Reklaam võib olla liikuv mitmes mõttes: ta võib kaasa liikuda mobiilse müügimehega või seista tänava ääres või müügisalongis ja liigutada näidatavat pilti.
    Kõik see, mis liigub, torkab mitmeid kordi rohkem silma ja on efektiivsem sadade staatiliste reklaamide kõrval, millest tihti lihtsalt jalutatakse mööda neid märkamata.
    Igal tooteesitlustel on alati hulk staatilist informatsiooni, mis võiks kogu tegevuse taustal pidevalt nähtaval olla. Näiteks saab ruumi, kus esitlus toimub, üles seada tootja logo või võtmevisuaali, aga ka mõne olulise argumendi tekstilisel kujul. Sellise info kuvamiseks sobivad müügimehele hästi õlakotiga kaasas kantavad, kergesti ja kiiresti paigaldatavad roll-up?id ja bännerstendid.
    Mõlemad on vahetatava graafikaga, õlakotiga kaasaskantavad ning kergesti paigaldatavad. Bännerstendi saab üles väga väikese ettevalmistusajaga, roll-up?i seevastu võib esitluskohas paigaldada isegi 30 sekundiga. Selliste materjalide kasutamine eeldab muidugi, et toodet esitletakse veidi suuremale seltskonnale kui 2-3 inimest.
    Suuremates kauplustes kasutatakse toodete bännerstende võtmevisuaalide kuvamisel. Näiteks võib tuua Tallinna Kaubamaja ilumaailma, kus vana hoone poolse sissekäigu juures asuvad tihti kampaaniatoodete visuaalid bännerstendil.
    Need on kõik liikumatu pildiga reklaamid, mida saab kergelt üles panna ja kaasa võtta. Tunduvalt rohkem torkavad aga silma need reklaamid, mis müügipunktides ülespandult näitavad liikuvat pilti. See ei pea olema kallis videoaparatuur, mis liikuva pildiga hakkama saab, vaid piisab täielikult ka tunduvalt taskukohasematest scroller?itest.
    Tegemist on laest rippuvate vahetuva pildiga POS (reklaam müügikohas) toodetega. Liikumine, juhul kui see jääb ka nägemisvälja servaalale, tõmbab alati tähelepanu. Toote eeliseks ongi, võrrelduna liikumatu plakatiga, just see, et ta tõmbab tähelepanu tunduvalt rohkem ja jääb silma sellistes kohtades, kus teda ei osata oodata, näiteks kaubanduskeskustes ja vaateakendel. Lisaks on scroller?itega võimalus näidatava info mahtu mitu korda suurendada.
    Hinnavahe staatilise pildiga ja liikuva pildiga reklaamil on kahekordne. Roll-up?id ja bännerstendid, ehk siis liikumata pildid, maksavad 1300?2500 krooni ja liikuva pildiga, ehk siis laes rippuva scroller, maksab 3200?4500 krooni.
    Scroller ripub laes ja tema eelis staatilise reklaamiga võrreldes on köitvus ka nägemisvälja ebateravas osas ehk vaatevälja servas. Silmanurgast nähtud liikumine tõmbab pilgu hetkeks endale, edasine oleneb juba näidatavast sõnumist ja pildist. Sellel tootel võiks ­olla väärtus kampaaniasõnumi edastamisel ja just juhuslike klientide püüdmisel.
    Messil ei aita liikuv reklaam tähelepanu äratamisel kuigi palju kaasa, kuna inimeste kontsentreeritus ja üldine taustliikumine on tugev. Messil loeb näiteks valgus palju enam.
    Kaupluses, kui liikuv reklaam on inimese tüüpvaateväljast kõrgemal (ripub laes), on tähelepanu pöördumine temale kordades kindlam.
    Autor: Marek Tiits
  • Hetkel kuum
Kaamose ennustajate argumendid kaovad kui kevadine lumi
Kätte võib olla jõudnud murdepunkt, kus majandus ja turud asuvad tõusuteele, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kätte võib olla jõudnud murdepunkt, kus majandus ja turud asuvad tõusuteele, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Tänane börsipäev keerleb Föderaalreservi õhtuse otsuse ümber
Tänane börsipäev on kantud õhtusest Föderaalreservi intressimäärade tõstmise otsusest ning sellele eelnevatest-järgnevatest sõnumitest ja sündmustest.
Tänane börsipäev on kantud õhtusest Föderaalreservi intressimäärade tõstmise otsusest ning sellele eelnevatest-järgnevatest sõnumitest ja sündmustest.
EfTENi kinnisvarafond kaotas kasumit, Arakas ootab ebakindluse jätkumist
EfTEN Real Estate Fund III kasvatas eelmisel aastal nii müügitulu kui ka üüritulu, kuid ettevõtte kasum vähenes.
EfTEN Real Estate Fund III kasvatas eelmisel aastal nii müügitulu kui ka üüritulu, kuid ettevõtte kasum vähenes.
Reaalajas börsiinfo
Lillemüüja laseb pikalt tegutsenud äri pankrotti: pole enam mõtet
Varem Viru lilleturul kioskit pidanud lillede jaemüügiga tegelev Kaeralill koondas töötajad ja läheb pankrotti.
Varem Viru lilleturul kioskit pidanud lillede jaemüügiga tegelev Kaeralill koondas töötajad ja läheb pankrotti.
Coop Eesti uus juht vihjas, et kauplustekett on ostulainel
Eesti suurim jaekaubanduskett Coop Eesti, millele kuulub praegu ligi veerand turuosast, ihkab veelgi kasvada. Konkurendid, kes on täna vaevas ja tunnevad, et turgu ise võtta ei jõua, võivad minna Coopi jutule, rääkis ettevõtte peatne juht Rainer Rohtla.
Eesti suurim jaekaubanduskett Coop Eesti, millele kuulub praegu ligi veerand turuosast, ihkab veelgi kasvada. Konkurendid, kes on täna vaevas ja tunnevad, et turgu ise võtta ei jõua, võivad minna Coopi jutule, rääkis ettevõtte peatne juht Rainer Rohtla.
Saksamaa asemel uued diilid: Euroopa ostab sõjarelvi hoopis mujalt
Euroopa piiririigid ei usalda enam Saksamaad ning hangivad edaspidi relvi Ameerika Ühendriikidelt ja Lõuna-Korealt.
Euroopa piiririigid ei usalda enam Saksamaad ning hangivad edaspidi relvi Ameerika Ühendriikidelt ja Lõuna-Korealt.
Raadiohommikus lilleärist, pankrottidest ja Ukraina reklaamiturust
Veebruarikuu esimeses raadiohommikus räägime algavast lillemüügi kõrghooajast. Tulekul on sõbrapäev ja naistepäev, mis on lillemüüjate jaoks aasta tippsündmused. Kuidas lillekasvatuse äri on kõrgete energiakuludega toime tulnud ja millised on lillemüügi trendid, arutame Rikets Lillede peaagronoomi Getriin Hermliniga.
Veebruarikuu esimeses raadiohommikus räägime algavast lillemüügi kõrghooajast. Tulekul on sõbrapäev ja naistepäev, mis on lillemüüjate jaoks aasta tippsündmused. Kuidas lillekasvatuse äri on kõrgete energiakuludega toime tulnud ja millised on lillemüügi trendid, arutame Rikets Lillede peaagronoomi Getriin Hermliniga.

Olulisemad uudised

Üle saja Eesti ettevõtja lõksus: Valgevene keelab äri müüa Teiste hulgas Silvano, Helmes, Kaamos
Isegi kui tahta Venemaa sõjas osaleva Valgevene ärist väljuda, siis üle saja Eesti ettevõtja jaoks on see nüüd võimatu. Lukašenka valitsus keelab ebasõbralike riikide välisosanikel firmade osalusi võõrandada.
Isegi kui tahta Venemaa sõjas osaleva Valgevene ärist väljuda, siis üle saja Eesti ettevõtja jaoks on see nüüd võimatu. Lukašenka valitsus keelab ebasõbralike riikide välisosanikel firmade osalusi võõrandada.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.