Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Liikuvat reklaami märgatakse

    Reklaam võib olla liikuv mitmes mõttes: ta võib kaasa liikuda mobiilse müügimehega või seista tänava ääres või müügisalongis ja liigutada näidatavat pilti.
    Kõik see, mis liigub, torkab mitmeid kordi rohkem silma ja on efektiivsem sadade staatiliste reklaamide kõrval, millest tihti lihtsalt jalutatakse mööda neid märkamata.
    Igal tooteesitlustel on alati hulk staatilist informatsiooni, mis võiks kogu tegevuse taustal pidevalt nähtaval olla. Näiteks saab ruumi, kus esitlus toimub, üles seada tootja logo või võtmevisuaali, aga ka mõne olulise argumendi tekstilisel kujul. Sellise info kuvamiseks sobivad müügimehele hästi õlakotiga kaasas kantavad, kergesti ja kiiresti paigaldatavad roll-up?id ja bännerstendid.
    Mõlemad on vahetatava graafikaga, õlakotiga kaasaskantavad ning kergesti paigaldatavad. Bännerstendi saab üles väga väikese ettevalmistusajaga, roll-up?i seevastu võib esitluskohas paigaldada isegi 30 sekundiga. Selliste materjalide kasutamine eeldab muidugi, et toodet esitletakse veidi suuremale seltskonnale kui 2-3 inimest.
    Suuremates kauplustes kasutatakse toodete bännerstende võtmevisuaalide kuvamisel. Näiteks võib tuua Tallinna Kaubamaja ilumaailma, kus vana hoone poolse sissekäigu juures asuvad tihti kampaaniatoodete visuaalid bännerstendil.
    Need on kõik liikumatu pildiga reklaamid, mida saab kergelt üles panna ja kaasa võtta. Tunduvalt rohkem torkavad aga silma need reklaamid, mis müügipunktides ülespandult näitavad liikuvat pilti. See ei pea olema kallis videoaparatuur, mis liikuva pildiga hakkama saab, vaid piisab täielikult ka tunduvalt taskukohasematest scroller?itest.
    Tegemist on laest rippuvate vahetuva pildiga POS (reklaam müügikohas) toodetega. Liikumine, juhul kui see jääb ka nägemisvälja servaalale, tõmbab alati tähelepanu. Toote eeliseks ongi, võrrelduna liikumatu plakatiga, just see, et ta tõmbab tähelepanu tunduvalt rohkem ja jääb silma sellistes kohtades, kus teda ei osata oodata, näiteks kaubanduskeskustes ja vaateakendel. Lisaks on scroller?itega võimalus näidatava info mahtu mitu korda suurendada.
    Hinnavahe staatilise pildiga ja liikuva pildiga reklaamil on kahekordne. Roll-up?id ja bännerstendid, ehk siis liikumata pildid, maksavad 1300?2500 krooni ja liikuva pildiga, ehk siis laes rippuva scroller, maksab 3200?4500 krooni.
    Scroller ripub laes ja tema eelis staatilise reklaamiga võrreldes on köitvus ka nägemisvälja ebateravas osas ehk vaatevälja servas. Silmanurgast nähtud liikumine tõmbab pilgu hetkeks endale, edasine oleneb juba näidatavast sõnumist ja pildist. Sellel tootel võiks ­olla väärtus kampaaniasõnumi edastamisel ja just juhuslike klientide püüdmisel.
    Messil ei aita liikuv reklaam tähelepanu äratamisel kuigi palju kaasa, kuna inimeste kontsentreeritus ja üldine taustliikumine on tugev. Messil loeb näiteks valgus palju enam.
    Kaupluses, kui liikuv reklaam on inimese tüüpvaateväljast kõrgemal (ripub laes), on tähelepanu pöördumine temale kordades kindlam.
    Autor: Marek Tiits
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.