• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2251,28%45 362,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,23
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2251,28%45 362,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,23
  • 01.11.06, 20:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tugeva tuule tõttu katkes parvlaevaühendus Hiiumaaga

Tugeva tuule ning lumesaju tõttu katkes laevaliiklus Rohuküla-Heltermaa liinil, Kuivastu-Virtsu laevaliinil jääb esialgu ära kolm reisi, teatas Väinamere Liinid.
Infojuhi Anne Saare sõnul takistab Rohuküla-Heltermaa liinil laevaliiklust tugeva tuule tõttu tekkinud hoovus laevakanalis, mis on navigeerimisel suureks ohuteguriks.
„Viimane reis väljus Rohukülast kell 18.30, Heltermaalt enam mandri poole väljumisi ei toimu. Kuivastu-Virtsu liinil jäi tuule tõttu seisma Viire, sõidab veel parvlaev Regula. Samas pole kindel, kaua ilmastikuolud ka sellel laeval sõita lasevad. Vabandame reisijate ees ebamugavuste pärast, samas on kõik otsused vastu võetud just inimeste turvalisust silmas pidades,” ütles Saar.
Kuivastu-Virtsu liinil jäävad ära Virtsust kell 19 ja 21 ning Kuivastust kell 20 väljuma pidanud reisid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Laevaliiklus on katkenud ka Saaremaa ja Hiiumaa vahelisel Triigi-Sõru parvlaevaliinil.
Tuule kiiruseks Väinamere piirkonnas on hetkel 22-25 meetrit sekundis, olusid raskendab tugev lumesadu.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele